eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWgniecenie w wannie - jak naprawić? › Re: Wgniecenie w wannie - jak naprawić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wgniecenie w wannie - jak naprawić?
    Date: Thu, 23 Feb 2017 23:30:50 +0100
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <o8nnqq$v88$1@node1.news.atman.pl>
    References: <o84bsm$td$1@node2.news.atman.pl> <o8k4nv$8o6$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 109.231.28.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1487889050 32008 109.231.28.194 (23 Feb 2017 22:30:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Feb 2017 22:30:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <o8k4nv$8o6$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:525576
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-22 14:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Reklamuj jak najszybciej, żeby termin na reklamację nie przepadł.
    > Następną rozpakuj przy kurierze.

    Reklamowałem. Sklep daje dwa dni na zgłoszenie usterki po zakupie po
    odebraniu od dostawcy, a regulamin firmy spedycyjnej (DB Schenker) 7 dni
    na zgłoszenie. Teraz czekam na rozpatrzenie.

    Regulamin DB Schenker mówi, że jeśli opakowanie dostarczanego towaru nie
    jest uszkodzone to nie ma podstaw do otwierania przesyłki przy kurierze.
    Zabezpieczają się w ten sposób przed faktem, gdy sprzedawca wyśle
    uszkodzony towar.

    W moim przypadku było tak, że absolutnie nie dało się wykryć tego
    uszkodzenia bez zdjęcia opakowania kartonowego osłaniającego wannę.
    Trzeba było najpierw odciąć pasy, które przytwierdzały wannę do
    europalety, a potem zdejmować opakowanie. A opakowanie nie było
    uszkodzone. Także w miejscu uszkodzenia wanny było w porządku. Sama
    wanna zaś była tak usyfiona, zakurzona jakąś sadzą, czy czymś brudzącym
    - musiałem wyczyścić ją na mokro. Bardziej jednak dziwi fakt, że
    producent wysłał tak uszkodzoną wannę do sprzedawcy. I niech się potem
    sprzedawca/klient buja. To też świadczy o producencie.

    Nawiasem mówiąc (pisząc) to takie (o)pakowanie jest o kant d... rozbić.
    Żadnej folii typu stretch na całej wannie i potem zdziwienie, że ludzie
    reklamują obicia i zadrapania na emalii.

    Normalnie chyba trzeba będzie za każdym razem nagrywać ,,unboxing" przy
    rozpakowywaniu, bo inaczej mogą być problemy...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1