  • 1. Data: 2017-02-16 15:10:29
    Temat: Wgniecenie w wannie - jak naprawić?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Jakiś czas temu opisywałem sytuację ze starą wanną w łazience, która
    zaczęła przeciekać po potraktowaniu ją różnymi udrożniaczami typu soda
    kaustyczna (ług sodowy).

    Ostatecznie stara wanna została zdemontowana (odcięta od rury
    odpływowej) i wyniesiona z łazienki. Zaszła decyzja o zakupie nowej
    wanny. Padło na stalową, z dokręcanymi nóżkami. Dzisiaj dotarła.

    I wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to, że dotarła uszkodzona. Tego
    uszkodzenia nie widziałem, bo była opakowana tekturą i przytwierdzona
    taśmami do europalety. Dopiero po rozpakowaniu wanny z tego wszystkiego
    w mieszkaniu moim oczom ukazało się takie coś:

    <http://i63.tinypic.com/2rm4i7q.jpg>
    <http://i63.tinypic.com/2cenbmb.jpg>

    Jak wyprostować takie wgniecenie? Jeśli uda się wyprostować to potem
    szpachla wypełniająca i lakier do emalii. Na wymianę wanny w ramach
    reklamacji raczej nie liczę. Jeszcze by przyszła kolejna z wgnieceniem w
    bardziej newralgicznym miejscu...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2017-02-16 18:05:43
    Temat: Re: Wgniecenie w wannie - jak naprawić?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.02.2017 o 15:10, Krystek pisze:

> [...]
    > szpachla wypełniająca i lakier do emalii. Na wymianę wanny w ramach
    > reklamacji raczej nie liczę. Jeszcze by przyszła kolejna z wgnieceniem w
    Ja bym radził wymienić. Emalii nigdy nie odtworzysz, żeby ni było śladu.
    Ja u mnie pomalowałem farbą epoksydową i widać, że jest wyraźnie
    bardziej żółta od emalii.
    Co do wymiany, to zadzwoń do firmy kurierskiej i spiszcie protokół
    uszkodzenia. Ja tak miałem kilka razy i nie robili problemów.
    Podejrzewam uszkodzenie w transporcie.
    Jacek

  • 3. Data: 2017-02-16 23:45:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-02-16 18:05, Jacek pisze:

    > Ja bym radził wymienić. Emalii nigdy nie odtworzysz, żeby ni było śladu.
    > Ja u mnie pomalowałem farbą epoksydową i widać, że jest wyraźnie
    > bardziej żółta od emalii.

    Że po renowacji nie będzie taka, jak prosto z fabryki to zdaję sobie z
    tego sprawę.

    > Co do wymiany, to zadzwoń do firmy kurierskiej i spiszcie protokół
    > uszkodzenia. Ja tak miałem kilka razy i nie robili problemów.
    > Podejrzewam uszkodzenie w transporcie.

    Do jutra mam czas, by coś z tym zrobić. Kupowałem w Budujesz.pl a tam są
    takie ,,kwiatki", jak te na końcu - <http://www.budujesz.pl/pokaz_pomoc/29/>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2017-02-22 14:46:39
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Reklamuj jak najszybciej, żeby termin na reklamację nie przepadł.
    Następną rozpakuj przy kurierze.

    -----

  • 5. Data: 2017-02-22 16:03:01
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 15:10:31 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

    > <http://i63.tinypic.com/2rm4i7q.jpg>
    > <http://i63.tinypic.com/2cenbmb.jpg>

    Reklamuj jako uszkodzone w transporcie.

    Jakby sie nie udało to możesz w castoramie kupic taka zaprawke emaliowa do napraw.
    Tym sie maluje i jako tako to wygląda ale będzie rdzewieć. I dosyc szybko zrobi sie
    dziura i bedzie dalej gnić.

  • 6. Data: 2017-02-23 23:30:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-02-22 14:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Reklamuj jak najszybciej, żeby termin na reklamację nie przepadł.
    > Następną rozpakuj przy kurierze.

    Reklamowałem. Sklep daje dwa dni na zgłoszenie usterki po zakupie po
    odebraniu od dostawcy, a regulamin firmy spedycyjnej (DB Schenker) 7 dni
    na zgłoszenie. Teraz czekam na rozpatrzenie.

    Regulamin DB Schenker mówi, że jeśli opakowanie dostarczanego towaru nie
    jest uszkodzone to nie ma podstaw do otwierania przesyłki przy kurierze.
    Zabezpieczają się w ten sposób przed faktem, gdy sprzedawca wyśle
    uszkodzony towar.

    W moim przypadku było tak, że absolutnie nie dało się wykryć tego
    uszkodzenia bez zdjęcia opakowania kartonowego osłaniającego wannę.
    Trzeba było najpierw odciąć pasy, które przytwierdzały wannę do
    europalety, a potem zdejmować opakowanie. A opakowanie nie było
    uszkodzone. Także w miejscu uszkodzenia wanny było w porządku. Sama
    wanna zaś była tak usyfiona, zakurzona jakąś sadzą, czy czymś brudzącym
    - musiałem wyczyścić ją na mokro. Bardziej jednak dziwi fakt, że
    producent wysłał tak uszkodzoną wannę do sprzedawcy. I niech się potem
    sprzedawca/klient buja. To też świadczy o producencie.

    Nawiasem mówiąc (pisząc) to takie (o)pakowanie jest o kant d... rozbić.
    Żadnej folii typu stretch na całej wannie i potem zdziwienie, że ludzie
    reklamują obicia i zadrapania na emalii.

    Normalnie chyba trzeba będzie za każdym razem nagrywać ,,unboxing" przy
    rozpakowywaniu, bo inaczej mogą być problemy...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2017-02-24 01:38:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To co Cie spotkalo to pulapka wygodnego kupowania w sieci. W zyciu bym wanny, lodowki
    itp w sieci nie kupil. Poszedl bym do marketu, obejrzal. Zaplacil i wykupil transport
    marketu. Pewno wana byla troche tansza i wyszla bardzo drogo bo cos czuje ze wymienic
    na dobra nie beda chcieli, kasy tez nie beda chcieli oddac. Osrac kupowanie na
    odleglosc. Chociaz ostatnio podpisalem umowe jak rejestracja numerow byla. Dostalem
    za to calkiem sprytnego smatrfona. Przyjechal kurier zeby podpisac umowe i przesylke.
    Obejrzec przed podpisaniem nie moge. Macant jestem i pierdole kupowanie jak pomacac
    nie moge. W przypadku telefonu kupionego za zlotowke od operatora ryzyko niewielkie
    bo bedzie sztuka nowka nie smigana. Ale niepewnosc zawsze jakas jest. Ostatnio
    ogladalem w necie smieszne filmiki i byl cykl Janusze kurierzy. Ktos nakrecil jak
    laduja i rozladowuja paczki z samochodow.

  • 8. Data: 2017-02-24 08:34:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2017-02-24 01:38, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    jakas jest. Ostatnio ogladalem w necie smieszne filmiki i byl cykl Janusze kurierzy.
    Ktos nakrecil jak laduja i rozladowuja paczki z samochodow.

    Płacisz (dobrą) kartą kredytową i większość problemu automagicznie
    znika. Przy setkach zakupów przez internet może z pięć razy miałem
    problem nieuczciwym sprzedawcą.

    Po telefonie do banku i prośbie o charge back kasa pojawia się na
    rachunku karty na ogół następnego dnia.

    I od tego momentu to sprzedawca ma udowodnić, że nie jest wielbłądem. Co
    z reguły przychodzi mu z trudnością.

    Piotrek