  • 1. Data: 2017-02-17 19:48:52
    Temat: szukam temperatury archiwalnej
    Od: KS <b...@b...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może wie gdzie można znaleźć archiwalne temperatury najlepiej
    dla okolic Wrocławia?
    Analizuję zużycie gazu i chodzi mi o porównanie stycznia 2016 i 2017.
    W sumie to wystarczyłaby średnia temperatura miesięczna stycznia 2017 i
    dla porównania inne lata też styczeń.

    K.S.

  • 2. Data: 2017-02-17 19:53:29
    Temat: Re: szukam temperatury archiwalnej
    Od: ArekM <a...@g...com>

    > Czy ktoś może wie gdzie można znaleźć archiwalne temperatury najlepiej
    > dla okolic Wrocławia?

    http://www.ogimet.com/cgi-bin/gsynres?lang=en&ord=RE
    V&ndays=31&ano=2017&mes=2&day=28&hora=23&ind=12424

  • 3. Data: 2017-02-17 21:22:20
    Od: KS <b...@b...pl>

    W dniu 2017-02-17 o 19:53, ArekM pisze:

    > http://www.ogimet.com/cgi-bin/gsynres?lang=en&ord=RE
    V&ndays=31&ano=2017&mes=2&day=28&hora=23&ind=12424

    Dzięki!.

    Dane

  • 4. Data: 2017-02-17 21:26:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 lutego 2017 19:48:54 UTC+1 użytkownik KS napisał:
> [...]
    > Analizuję zużycie gazu i chodzi mi o porównanie stycznia 2016 i 2017.
    > W sumie to wystarczyłaby średnia temperatura miesięczna stycznia 2017 i

    Porównanie samych temperatur nic Tobie nie da.
    Inne zużycie dla tych samych temp przy bezwietrznej pogodzie inne przy wietrznej
    śnieg na dachu, brak śniegu-to wszystko ma wpływ.
    No i kaloryczność gazu tez losowa bywa.
    Porównać Sobie możesz ale to sztuka dla sztuki

  • 5. Data: 2017-02-18 10:27:53
    Od: JKK <n...@s...pl>

    W dniu 17.02.2017 o 21:26, Kris pisze:

    > Porównanie samych temperatur nic Tobie nie da.
    > No i kaloryczność gazu tez losowa bywa.
    Akurat ta wartość czyli "kaloryczność" to z losowością nie ma raczej nic
    wspólnego. Myślę, że tej pozycji pilnują najbardziej - oczywiście
    patrząc pod kątem swoich interesów...
    Pozdrawiam - JK.