  • 1. Data: 2017-02-16 09:41:57
    Temat: Grzyba na ścianie po dwóch miesiącach
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Dla przypomnienia
    Ściana narożna balokonowa w budynku wielorodzinnym.
    Tuż przed wigilią dałem to zdjęcie na grupę:
    Wielkość grzbka nie większa niż dłoń dorosłego człowieka.
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/h05B_t1llIZZjhj8j
    ZbL4upa_EcybY

    mija dwa miesiące
    sciana na teraz wygląda tak:

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/9H~uT3p7BVPKPeZ~3
    ZugOndqd93Sww

    co zrobiłem?
    za radą Zenka tylko poszedłem na łatwiznę:
    starłem narośl
    potem szmatkę nasączyłem domestosem i wtarłem w to miejsce.
    Zrobiłem to JEDEN raz przed Bożymnarodzeniem.
    To było przed tymi wielkimi mrozami po -20 stopni.

    Ściana czysta, na razie.

    Pytanie co dalej?
    Bawić się w poważniejsze remonty ocieplenia w wakacje,
    czy mieć w pogotowiu domestosa?

  • 2. Data: 2017-02-16 13:35:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niepotrzebnie scierales bo go dodatkowo rozsiales. Zdjecia nie dzialaja.

  • 3. Data: 2017-02-16 22:47:54
    Temat: Re: Grzyba na ścianie po dwóch miesiącach
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.02.2017 13:35, Zenek Kapelinder wrote:
    > Niepotrzebnie scierales bo go dodatkowo rozsiales. Zdjecia nie dzialaja.

    Bo mózg dał kody do usunięcia zdjęć zamiast do oglądania :-)

  • 4. Data: 2017-02-17 10:31:21
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 lutego 2017 13:35:17 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Niepotrzebnie scierales bo go dodatkowo rozsiales. Zdjecia nie dzialaja.

    starałem się tego nie robić

    przed
    http://www.fotosik.pl/zdjecie/20cd66cd9d1d0cee

    po

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/82e10e0c369d0b1d

    bawić się z naprawą ocieplenia?

  • 5. Data: 2017-02-17 17:34:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    pobaw sie jeszcze z tydzien albo 10 dni z domestosem. Raz to za malo. Siedzi w
    scianie i czeka na dogodne warunki. A jak bedziesz kiedys malowal to zamaluj to
    miejsce z duzym zapasem farba ktora odetnie sciane od pomieszczenia. Eposydowa bedze
    dobra. Grzyb jest szkodliwy jak wylazi ze scany. Jak mu zrobisz bariere nie do
    przejscia to sobie bedzie siedzial w scianie a nie na scianie.