    Subject: Re: Wgniecenie w wannie - jak naprawić?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Fri, 24 Feb 2017 08:34:04 +0100

    On 2017-02-24 01:38, Zenek Kapelinder wrote:
    > To co Cie spotkalo to pulapka wygodnego kupowania w sieci. W zyciu bym wanny,
    lodowki itp w sieci nie kupil. Poszedl bym do marketu, obejrzal. Zaplacil i wykupil
    transport marketu. Pewno wana byla troche tansza i wyszla bardzo drogo bo cos czuje
    ze wymienic na dobra nie beda chcieli, kasy tez nie beda chcieli oddac. Osrac
    kupowanie na odleglosc. Chociaz ostatnio podpisalem umowe jak rejestracja numerow
    byla. Dostalem za to calkiem sprytnego smatrfona. Przyjechal kurier zeby podpisac
    umowe i przesylke. Obejrzec przed podpisaniem nie moge. Macant jestem i pierdole
    kupowanie jak pomacac nie moge. W przypadku telefonu kupionego za zlotowke od
    operatora ryzyko niewielkie bo bedzie sztuka nowka nie smigana. Ale niepewnosc zawsze
    jakas jest. Ostatnio ogladalem w necie smieszne filmiki i byl cykl Janusze kurierzy.
    Ktos nakrecil jak laduja i rozladowuja paczki z samochodow.

    Płacisz (dobrą) kartą kredytową i większość problemu automagicznie
    znika. Przy setkach zakupów przez internet może z pięć razy miałem
    problem nieuczciwym sprzedawcą.

    Po telefonie do banku i prośbie o charge back kasa pojawia się na
    rachunku karty na ogół następnego dnia.

    I od tego momentu to sprzedawca ma udowodnić, że nie jest wielbłądem. Co
    z reguły przychodzi mu z trudnością.

    Piotrek