  • Data: 2019-09-07 20:14:45
    Temat: Re: Wicinanie gałęzi z granicy działek
    Od: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    collie napisał:
    > Art. 150 kodeksu cywilnego:
    > "Właściciel gruntu może obciąć i zachować dla siebie korzenie przechodzące
    > z sąsiedniego gruntu. To samo dotyczy gałęzi i owoców zwieszających się z
    > sąsiedniego gruntu; jednakże w wypadku takim właściciel powinien uprzednio
    > wyznaczyć sąsiadowi odpowiedni termin do ich usunięcia".

    Te gałęzie i korzenie nie są mi do niczego potrzebne, na ich wycinanie też
    nie mam czasu, właściciela działki też nie znam, bo w geodezji zasłaniają
    się ochrona danych osobowych, więc nie wiem komu miał bym wyznaczyć ten
    termin.
    Muszę wykonać pilnie pewną pracę na mojej działce i te gałęzie mi to
    uniemożliwiają. Jak je wytnę to zaśmiecę swoją działkę i kto mi ją
    posprząta?