  • Data: 2015-05-22 16:52:19
    Temat: Re: Wiertarka akumulatorowa
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
    news:5632b245-10ac-4143-930b-62606ec1d4c7@googlegrou
    ps.com...

    > Sprawdź dzisiejszą ofertę na iBood.

    Nie znam tej marki - nigdy o niej nie słyszałem.
    Czy to jest segment majsterkowicza czy profesjonalisty?

    Cena na iBood 815+30 za wysyłkę to wychodzi jakieś 227 dolarów USD.
    Dwa razy więcej niż ten Hitachi z momentem 52Nm z amazona za 140 dolców:
    http://www.amazon.com/Hitachi-DS18DSAL-Lithium-Ion-B
    atteries-Flashlight/dp/B001N2NTEI/
    Co lepsze?

    Znalazłem ten model z iBooda BS18LT na stronie producenta:
    http://www.metabo.com/Product-catalogue-handheld-pow
    ertools.24048+M52dd50c6d32.0.html

    I pytnaie: Co to jest soft/hard torque?
    Maximum torque, soft 34 Nm
    Maximum torque, hard 60 Nm

    > Li-ion, 18V, dwa akumulatory, średnica wiercenia w drewnie 38mmm
    > (to może być błąd tłumaczenia).

    38mm to nie jest błąd jak weźmiesz pod uwagę, że wiertła do drewna są w
    postaci łopatki która ma ośkę cieńszą niż część tnąca wiertła.

    Dla stali podają max 13mm, co oznacza że futerko jest 1/2calowe, czyli to
    większe.

    > Przypadek?

    Nie, to chyba ktoś chce mi zrobić prezent.