  • 11. Data: 2013-11-07 15:10:44
    Temat: Re: Wodny dylemat
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l5g67n$hfi$1@usenet.news.interia.pl...

    > To juz zwyczajnie zaczyna byc jakas paranoja.

    Ale że co? Tylko ja takie głupie szczęście miałem, że zostawiłem chudziak na
    dwie zimy i nic mu się nie stało?
    Powinien mi się wypiętrzyć jak Himalaje?

    pozdrawiam
    mcs

  • 12. Data: 2013-11-07 15:13:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-07 15:10, mcs pisze:

    > Ale ?e co? Tylko ja takie g?upie szcz?cie mia?em, ?e zostawi?em chudziak na
    > dwie zimy i nic mu si? nie sta?o?
    > Powinien mi si? wypi?trzy? jak Himalaje?

    Wlasnie o to chodzi, ze nie tylko Ty, bo mi tez sie nie wypietrzyl. Ale
    wiesz, nas jest dwoch a swiat szeroki. :-)

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2013-11-07 15:21:25
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > Wlasnie o to chodzi, ze nie tylko Ty, bo mi tez sie nie wypietrzyl. Ale
    > wiesz, nas jest dwoch a swiat szeroki. :-)

    Czyli pisząc o paranoji wpomniałeś na wypowiedź bodajże bruneta, który
    kiedyś napisał, że mu chudziak z działówkami trochę podniosło, ale strop
    wytrzymał ;-)

    mcs

  • 14. Data: 2013-11-07 15:39:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-07 15:21, mcs pisze:

    > Czyli pisz?c o paranoji wpomnia?e? na wypowied? bodaj?e bruneta, kt?ry
    > kiedy? napisa?, ?e mu chudziak z dzia??wkami troch? podnios?o, ale strop
    > wytrzyma? ;-)

    Co tam brunet pisal to nie pamietam, ale u mnie nie podnioslo. Nie
    podnioslo tez moim sasiadom, ani nie podnosi tez posadzek w garazach
    wolnostojacych i oczywiscie nieogrzewanych. Nie mam pojecia jakie to
    warunki musza byc zeby cos takiego mialo miejsce. Chudziak, pod mim zwir
    i wszystko pod przykryciem. Co tam ma wysadzac?

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2013-11-07 15:54:19
    Od: "mcs" <...@...pl>

> [...]
    > warunki musza byc zeby cos takiego mialo miejsce. Chudziak, pod mim zwir i
    > wszystko pod przykryciem. Co tam ma wysadzac?

    podobnie jak nie wysadza km2 kostki brukowej i betonowych ścieżek.
    Napisałem żeby Ergi podał jakie warunki miał na myśli, żeby nie okazało się
    w trakcie dyskusji, że on sądził, że ArekM wylał chudziaka na mokrą glinę,
    iły albo mady.

    pozdrawiam
    mcs

  • 16. Data: 2013-11-07 16:04:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 15:54:19 UTC+1 użytkownik mcs napisał:
    > Napisa?em ?eby Ergi poda? jakie warunki mia? na my?li, ?eby nie okaza?o si?
    Ergie takie warunki dobierze aby pasowały;)
    Jak z okapem i kanalizą

  • 17. Data: 2013-11-07 18:34:18
    Od: ArekM <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 15:13:50 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wlasnie o to chodzi, ze nie tylko Ty, bo mi tez sie nie wypietrzyl. Ale
    >
    > wiesz, nas jest dwoch a swiat szeroki. :-)
    >

    > Pozdro.. TK

    Chudziak to nie problem - stan otwarty stał troche i nic sie nie stało :)

    --
    PozdrawiAM!

  • 18. Data: 2013-11-07 18:37:55
    Od: ArekM <a...@g...com>

    > a nie, nie, to nie brak ogonka przy e. Pytam, czym ON ryzykuje.

    > Myślisz, że kładł wełnę przed tynkami i wylewką?

    Nie kładł :)
    Do tego rurka będzie wychodziła w garażu, póki co zabitego tylko deskami.

    --
    PozdrawiAM!

  • 19. Data: 2013-11-08 11:25:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ergi, jak już go tak straszysz, to napisz od razu jakie inne warunki muszą
    > być spełnione, żeby było zgrożenie dla chudziaka.
    > Bo jeszcze bez sensu porozkłada ten styropian.

    Dla przypomnienia - z tej grupy i nie moje tylko bruneta.wp z wiosny tego
    roku:

    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.misc.b
    udowanie/mróz$20chudziak/pl.misc.budowanie/_MK8iPBg4
    5I/O7SwMj5O6bYJ

    A teraz ładnie przeproś bo trolować to trza umieć!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 20. Data: 2013-11-08 11:28:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Wlasnie o to chodzi, ze nie tylko Ty, bo mi tez sie nie wypietrzyl. Ale
    > wiesz, nas jest dwoch a swiat szeroki. :-)

    No popatrz a np. brunetowi się wypiętrzył.

    Pozdrawiam
    Ergie