  • Data: 2015-11-30 09:51:53
    Temat: Re: Wybudowanie garażu czy ocieplenie...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 07:40:02 UTC+1 użytkownik kura napisał:
    > WItam. mam na podwórku garaż blaszany. Chcialbym go albo wywalić i
    > wybudować z cegieł garaż i pomieszczenie gospodarcze, albo go ocieplić,
    > strukture połozyć. W garazu jest podłączony prad itd.
    > Ile kosztuje zbudowanie garazu i pomieszczenia gospodarczego ?

    Ceny materiałów to pewnie podobne w całej Polsce ale ceny robocizny już nie.
    Skoro nie piszesz gdzie ten garaż ma być budowany to pewnie w Warszawie+
    35m2 to garaż 5*7 czyli ok 80m2 ścian
    Popatrz po ile są u Ciebie porothermy czy inne suporeksy, bloczki betonowe na
    fundament, trochę drewna i co tam chcesz na dach
    Nie wiem jak w Warszawie ale u nas pewnie cała robocizna by nie przekroczyła 5 tys.