  • 11. Data: 2011-08-09 19:26:24
    Temat: Re: Wymiana okien
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-08-2011 o 20:36:34 alex <k...@i...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisa? w wiadomo?ci

    > Jestem monta?yst? ,nie naganiam przecie? na ?adnego producenta
    > montowa?em okna od najwiekszego gówna na rynku do ca?kiem niez?ych
    > i naprawde nie musisz mi t?umaczyae co to jest i do czego piana
    > i o róznych oknach i grubo?ci stali w ?rodku tym bardziej
    > staram sie tylko wyrazic swój pogl?d
    > nie wiem mo?e zamontowa?e? wiecej okien odemnie
    > mo?e masz wieksze do?wiadczenie
    On nic nie montował, on jest odbiorcą i to jemu zamontowali g...o
    zresztą nie pierwsze i nie ostatnie ;) potem się trochę z nimi
    szarpał, profile przecinał i takie tam :)

    > niedawno wyrywa?em plastiki 3 komorowe montowane na piane
    > zdziwi?by? sie z jak? si?? trzyma piana
    Pewnie że trzyma, ja też wyciągałem okno które parę lat wcześniej
    było zainstalowane i miałem problem z wycięciem piany i wyciągnięciem
    okna tak aby go nie zniszczyć.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2011-08-10 10:47:19
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 9 Sie, 20:36, "alex" <k...@i...pl> wrote:
    > U ytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisa w wiadomo
    cinews:j1pkv5$1hj$1@opal.futuro.pl...
    > niedawno wyrywa em plastiki 3 komorowe montowane na piane
    > zdziwi by si z jak si trzyma piana

    hehe, ale to w nocy pod nieobecność inwestora? ;-)

  • 13. Data: 2011-08-10 23:57:28
    Od: mirek <f...@w...pl>

    W dniu 2011-08-08 00:31, Maciek pisze:
> [...]
    > najczęściej okien plastikowych i szczerze mówiąc większość jest w
    > mniejszym, bądź większym stopniu z czegoś niezadowolona. Czy ktoś może
    > stworzył już jakieś kompendium wiedzy na temat okien i sposobów ich
    > montażu, który pozwoliłby chociaż w pewnym stopniu uchronić się przed
    > wciśnięciem sobie dziadostwa i dodatkowo zrąbania czegoś przy montażu?
    >
    > PS: Przyznam, że czytałem trochę o oknach na tej grupie, raczej odpada
    > cięcie wybranej sztuki dla sprawdzenia grubości blach usztywniających
    > profile, ale może podpowiecie jakieś inne metody sprawdzenia jakości? :-)

    weź brigmana są niewiele droższe od tanich a naprawde sztywne.

  • 14. Data: 2011-08-11 08:45:57
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "mirek" <f...@w...pl> wrote in message news:j1v5t1$8ke$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-08-08 00:31, Maciek pisze:

    > weź brigmana są niewiele droższe od tanich a naprawde sztywne.

    To jest głupie gadanie weż takie czy takie. Wszystkie okna są na podobnym
    poziomie tylko ich docinacze na wymiar nas chcą nabrać. Może plastik biorą
    oryginalny, albo identyczny z Chin, ale resztę dają byle była.
    Bez ekspertyzy nie da się powiedzieć o kupionych oknach nic i trzeba
    zakładać, że każdy chce nas wydymać.
    Zamawiając okna trzeba najpierw samemu ustalić co powinno w nich siedzieć i
    po czym wpisać to do umowy i iść przypilnować w zakładzie gdzie będą nam je
    ciąć, żeby zobaczyć przed zgrzewaniem co tam wsadzili.