  • 1. Data: 2011-08-07 21:28:34
    Temat: podgrzewacz wody na działkę - jaka pojemność ???
    Od: " bitner" <p...@g...pl>

    witam
    muszę kupić podgrzewacz wody na działkę. instalacja jest taka, że z tego
    podgrzewacza woda idzie do łazienki, kuchni i pod prysznic. Jak uważacie,
    jaką pojemność powinien mieć taki boiler, żeby wziąż prysznic przez ok. 2
    minuty? 15, 20, 30 litrów? Chodzi też o to, żeby podgrzewał się w miarę
    szybko, bo to działka i bywam tam czasem tylko i nie będzie mi się chciało
    czekać wieczność na podgrzanie wody.
    pozdr
    bitner

  • 2. Data: 2011-08-08 07:08:46
    Temat: Re: podgrzewacz wody na działkę - jaka pojemność ???
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik bitner napisał:
    > minuty? 15, 20, 30 litrów?

    Stawiam raczej na większy, bo z takiego 10 litrowego, możesz się nie do
    końca wykąpać :-), poza tym one mają taką pojemność, ale wody o zadanej
    temperaturze jest w nich mniej, dlatego poszukałbym tak 30-litrowy, a
    może i ciut większy. Jak będzie miał grzałkę 2kW, to wieczności nie
    będziesz musiał czekać :-).

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-08-10 11:55:05
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 7 Sie, 23:28, " bitner" <p...@g...pl> wrote:
> [...]
    > szybko, bo to działka i bywam tam czasem tylko i nie będzie mi się chciało

    Jak jest przyzwoite przyłacze elektryczne to może przepływowy
    ogrzewacz. W małych domkach i używany okazjonalnie ma szanse się
    sprawdzić lepiej niz bojler.

    Pzdr
    QbaB