  • Data: 2019-12-10 19:43:50
    Temat: Re: Wywłaszczenia pod drogi
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.12.2019 18:26, KIKI wrote:
    > Ale ciekawe ile z PLN za konkretny dom? Nigdzie nie można nic znaleźć.

    Nie wiem ile PLN dostanie rodzina za ten dom co pokazałem, ale wiem że
    jeszcze nie dostali. Mieszkają u rodziny. Chyba nie wiesz jak wyglądają
    wywłaszczenia pod drogi, bo pytasz jakby na tym się nieźle zarabiało.
    Opowieści że ktoś kilkukrotną przebitkę uzyskał to dotyczą pewnie jakieś
    garstki i to na małe powierzchnie (kilkaset metrów).

    Z tego co wiem, to pod S14 płacą 16-30zł za m2 rolnikom. Przy czym nie
    zawsze jest wykupywana cała działka. GDDIKA bierze tyle ile potrzebuje
    zostawiając np. pasek 300-400m2 - to nazywają "resztówkami" i ludzie się
    odwołują żeby to też odkupili od nich. Często jak już wywalą wykup, to w
    cenie niższej niż za pierwotną część.

    W tym domu na wiosnę 2018 był pożar -
    https://www.google.pl/maps/@51.7476643,19.3447515,3a
    ,55.3y,332.31h,85.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6JX9EB9hRS
    1_nrNQDiRuTQ!2e0!7i13312!8i6656
    - dzisiaj dokładnie w tym miejscu jest brzeg nasypu pod S14.

    Za to ten blacharz -
    https://www.google.pl/maps/@51.7476643,19.3447515,3a
    ,55.3y,214.43h,81.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6JX9EB9hRS
    1_nrNQDiRuTQ!2e0!7i13312!8i6656
    - gdy byłem u niego kilka miesięcy temu w innym miejscu gdzie się
    przeniósł - wydawał się całkiem zadowolony z nowej lokalizacji. Widać
    było że ma lepsze warunki pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz