    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Date: Wed, 19 Mar 2014 12:57:34 +0100

    W dniu 2014-03-19 12:34, Myjk pisze:
    > Wed, 19 Mar 2014 12:20:56 +0100, Maniek4

    > Sytuacja jest prosta jak drut. Jak się nie podoba, to się nie używa.

    Ale przez takie podejscie poniekad jest jak jest.
    Chcesz isc do kina to nie masz wyboru. Adam pisze, ze jak sie placi to
    nie ma reklam. Otoz jak zycie pokazuje tak nie jest. Kino to jedno, a
    telewizja komercyjna typu nc+ to drugie bo bezplatna zdaje sie nie jest.
    I tak po malu uspia nasza czujnosc, przyzwyczaja, a nam bedzie zylo sie
    lepiej. :-)

    > Nie ma
    > przymusu, a jednocześnie to jedyny, acz jakże skuteczny sposób na pokazanie
    > co się myśli o danej "usłudze". Dlatego (poza wpieniającymi ciamkaczami --
    > co też pokazuje target) ja do kin nie chodzę.

    Pryska przy okazji poczucie uczciwosci w czasie ogladania pirata.

    Pozdro.. TK