  • 1. Data: 2010-04-10 09:56:35
    Temat: Z czego macie blaty kuchenne?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Z czego robicie blaty kuchenne?
    Bytam bo podoba mi się coś takiego:
    jeden blat o dowolnym kształcie ze zintegrowanym zlewozmywakiem.

    Ale nie wiem co to za materiał, z czego to się robi i ile kosztuje.

    Możecie podpowiedzieć z czego macie blaty i jak wam się spisują?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-10 10:36:49
    Temat: Re: Z czego macie blaty kuchenne?
    Od: "Henryem" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeden blat o dowolnym kształcie ze zintegrowanym zlewozmywakiem.
    >
    > Ale nie wiem co to za materiał, z czego to się robi i ile kosztuje.

    to o czym piszesz to chyba :..
    http://www.rau-mega-tech.com.pl/PL/index_PL.html

    wygląda całkiem całkiem natomiast jak jest z twardością powierzchni????

  • 3. Data: 2010-04-10 13:18:24
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    >
    > Ale nie wiem co to za materiał, z czego to się robi i ile kosztuje.
    >
    > Możecie podpowiedzieć z czego macie blaty i jak wam się spisują?

    może podaj graniczną cenę i wymiary

  • 4. Data: 2010-04-10 16:32:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartek wrote:
> [...]
    >
    > Ale nie wiem co to za materiał, z czego to się robi i ile kosztuje.
    >
    > Możecie podpowiedzieć z czego macie blaty i jak wam się spisują?

    ja ma z kauczukowca, piekne jasne drewno, sprawuej si nieźle, to twarde i
    ciężkie drewno.

  • 5. Data: 2010-04-16 17:45:12
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Sat, 10 Apr 2010 11:56:35 +0200, Bartek napisał(a):

    > Bytam bo podoba mi się coś takiego:
    > jeden blat o dowolnym kształcie ze zintegrowanym zlewozmywakiem.

    Zlewozmywak z tego samego materiału co blat?

    > Ale nie wiem co to za materiał, z czego to się robi i ile kosztuje.

    Materiały kompozytowe - np. Corian, Shock, Hanex, itp.
    Koszt rzędu 1000zł/mb.

    > Możecie podpowiedzieć z czego macie blaty i jak wam się spisują?

    Określ kwotę graniczną, będzie łatwiej ;-)

    --
    ŁC
    Kto się smuci, ten jest smutas. Kto się kłóci, ten jest...