  • Data: 2023-01-23 20:41:27
    Temat: Re: Z jednego artykułu jak by się ktoś pytał.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 23 stycznia 2023 o 20:14:00 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Źle wybrał jednak. Gdyby wziął jakieś mieszkanie poniżej parteru, to by
    > został sutenerem i rozkręcił by biznes w tym kierunku, co mogłoby
    > spowodować znaczny wzrost przychodów i kupiłby sobie jakiś domek na
    > uboczu na starość. Nocusz, poddasze to jedynie hodowla gołębi a teraz
    > mamy email.
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Śmieszne że napisałeś to w swojej szopie na działce w ogródku dzialkowym. To jest
    dopiero życie jak w Madrycie. W sumie to powinno mi być was trochę szkoda. Daliście
    się zrobić w chuja. 2/3 dorosłego życia płacić raty w banku za coś co będzie niewiele
    warte. Zdaje sobie również sprawę z tego że każdy kto mówi że w obecnej sytuacji
    demograficznej za chwilę nastąpi korektach w dół na rynku nieruchomości staje się
    wrogiem publicznym. Bo miliardy much mylić się nie mogą. Spotkałem dzisiaj
    właściciela kamienicy. Spytałem o perspektywy. Odpowiedział że już ma ponad 10%
    pustych mieszkań a 30 procent najemców umrze że starości najpóźniej za 10 lat. Do
    tego jak rozmawia ze znajomymi kamienicznikami to żaden nie widzi swiatelka w tunelu.