  • Data: 2018-11-04 09:18:30
    Temat: Re: Za prąd będziemy płacić najwięcej w Europie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcieli zeby im sie zylo ciut lzej i maja 500+ i bezrobocie na poziomie PRL.
    To nie o to chodzi. U mnie jest więcej miejsc pracy z najniższą krajową
    niż chętnych. Na co piątej wystawie jest kartka dam prace. jak to jest
    że nie ma chętnych? Bo bez pracy da się całkiem całkiem przeżyć. ale
    brak chętnych do pracy, oznacza mniej firm. brak chętnych do pracy
    oznacza mniejszę chęć zdobywania umiejetności dających lepiej płatną
    pracę. na koniec oznacza to emigracje zarobkową ze wschodu. o ile teraz
    krótkowzroczne społeczeństwo jest zaspokojone, to ich dzieci albo będą
    na poziomie graniczącym ( w dużym uproszczeniu) z patologią albo wyjadą.
    co spowoduje ze Polska będzie krajem objętym masową patologią, a późnie
    niewypłacalnym finansowo. ale my tego nie dożyjemy. pytanie czy nasze
    dzieci będą pluły na nasze groby czy zapalały znicze

    ToMasz