  • 1. Data: 2010-04-29 11:18:44
    Temat: Zamienniki środków na opryski
    Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl>

    Witajcie
    Poszukuje zamnienników dla środkow ochrony roślin, poniewaz
    poinformowano mnie w dwóch centrach ogrodniczych, że są one wycofane
    (ze wzgledu na 10 letnie pozwolenia) i wprowadzono zamnienniki, ale
    jakie tego niestety juz nie wiedzieli.
    Chodzi mi konkretnie o zamiennik dla Sumilex 500SC (przeciwko
    moniliozie na leszczynach) oraz o zamiennik dla Decis 2,5 EC (przeciwko
    słonkowcowi orzechowcowi, tez na leszczynach) - tutaj proponowano mi po
    prostu "zwykły Decis", ale nie jestem przekonany czy to będzie
    skuteczne.
    Z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi.
    Witek

  • 2. Data: 2010-04-29 19:54:41
    Temat: Re: Zamienniki środków na opryski
    Od: "groman" <g...@o...eu>

    Zobacz tu może coś znajdziesz
    http://www.target.com.pl/
    lub
    http://www.tamark.com.pl/
    --
    Roman

  • 3. Data: 2010-04-30 07:16:17
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

> [...]
    > orzechowcowi, tez na leszczynach) - tutaj proponowano mi po prostu "zwykły
    > Decis", ale nie jestem przekonany czy to będzie skuteczne.

    Zamiast Sumilex:
    Dithane Neo Tec 75 WG, Manconex 80 WP, Pomarsol F 80 WG,
    Sadoplon 75 WP, Thiram Granuflo 80 WG, Penncozeb 80 WP.
    Zamiast Decis 205 EC:
    Decistab TB, Fastac 10 EC, Karate 025 EC,

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba
    Ps. http://www.ochronaroslin.agro.pl/
    http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1731