  • 11. Data: 2013-07-03 21:50:37
    Temat: Re: Zamrażarka w piwnicy? A może jakiś tuning?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 19:38:29 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Hm, mam wrażenie że duży sinusoidalny ups dałby radę ;)

    He he, ale ja nie wiem czy tam nie ma czasem 12VAC! Z tym by sobie chyba
    byle UPS nie poradzil? :) Nawet nie wiem.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-07-03 22:18:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 21:50:37 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > He he, ale ja nie wiem czy tam nie ma czasem 12VAC! Z tym by sobie chyba
    > byle UPS nie poradzil? :) Nawet nie wiem.

    Bez problemu, przetwornica impulsowa, potem akumulator, dalej UPS i lodówka :P
    Wyglądałoby to masakrycznie i nie byłoby tanie, ale powinno zadziałać.
    Żeby interes się zwrócił szybciej, możnaby sprzedawać zaufanym sąsiadom "normalny
    prund" za połowę ceny ;)

    L.

  • 13. Data: 2013-07-04 02:52:25
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 3 lipca 2013 22:18:09 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    >
    > Żeby interes się zwrócił szybciej, możnaby sprzedawać zaufanym sąsiadom "normalny

    Ja bym transformator 12/230 wsadził. Ale ja truskawki z cukrem. Jeszcze ze trzy
    procesory tam wsadź i sprzęgło do śmigłowca.

  • 14. Data: 2013-07-04 08:15:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > He he, ale ja nie wiem czy tam nie ma czasem 12VAC! Z tym by sobie
    > chyba byle UPS nie poradzil? :) Nawet nie wiem.

    z tym do by sobie poradził zwykły transformator... tylko jest pytanie czy
    bezpieczników by wystarczyło

  • 15. Data: 2013-07-04 08:38:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, July 4, 2013 2:52:25 AM UTC+2, k...@g...com wrote:
    > Ja bym transformator 12/230 wsadził. Ale ja truskawki z cukrem. Jeszcze ze trzy >
    procesory tam wsadź i sprzęgło do śmigłowca.

    A tam pewnie puścili 12 niby AC, bo z diodą dodatkowo żeby ludziom nie ułatwić, i
    możesz sobie transformator w buty wsadzić. Idź lepiej podlewać truskawki :P

    L.

  • 16. Data: 2013-07-04 11:02:48
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 08:38:10 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    możesz sobie transformator w buty wsadzić. Idź lepiej podlewać truskawki :P

    Tak pierdolisz bez sensu że nawet śmiać mi się nie chce.

  • 17. Data: 2013-07-04 11:46:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, July 4, 2013 11:02:48 AM UTC+2, k...@g...com wrote:
    > Tak pierdolisz bez sensu że nawet śmiać mi się nie chce.

    Jak nie widzisz w tym sensu to po prostu nie ogarniasz tematu, a nie że nie ma on
    sensu :P Śmiać się faktycznie nie ma z czego, za to warto siąść do książek i nauczyć
    się myśleć :]

    L.

  • 18. Data: 2013-07-04 12:03:44
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 11:46:38 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    sensu :P Śmiać się faktycznie nie ma z czego, za to warto siąść do książek i nauczyć

    Nawet jak usiądziesz do książek to i tak nie nauczysz się myśleć. najlepiej zostań
    introligatorem, po kilka godzin dziennie będziesz nad książkami siedział. Możesz
    wykazać się myśleniem i napisać po co dioda za transformatorem 12V i skąd brać
    żarówki na napięcie co będzie za diodą? Jeśli dioda to bez transformatora. Ale po co
    ja to piszę jak Ty i tak nie jesteś w stanie tego zrozumieć. A dla jasności. W takich
    instalacjach są dwadzieścia cztery wolty a nie dwanaście.

  • 19. Data: 2013-07-04 12:36:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, July 4, 2013 12:03:44 PM UTC+2, k...@g...com wrote:
    > Nawet jak usiądziesz do książek to i tak nie nauczysz się myśleć.

    Ogarnij najpierw czytanie ze zrozumieniem bo jak zwykle pierdzielisz nie na temat, w
    dodatku przekręcając sens dyskusji. Jak załapiesz treść to wrócimy do merytoryki :>

    L.

  • 20. Data: 2013-07-04 13:39:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Lisciasty wrote:

    > Bez problemu, przetwornica impulsowa, potem akumulator, dalej UPS i lodówka :P

    12V przemiennego, 50Hz... wygląda na masakrycznie trudna sprawę,
    ale ponoć w szczątkach spodka z Roswell znaleziono urządzenie
    o nieznanym przeznaczeniu. Jeśli nie przekręcam, to się ono
    transformator toroidalny do halogenów zowie, czy jakoś tak...

    Pozdrawiam, Piotr