  • 1. Data: 2012-09-07 13:09:06
    Temat: Re: Żarówki halogenowe LED
    Od: Arturro <n...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 kwietnia 2007 10:37:01 UTC+2 użytkownik LukiX napisał:
> [...]
    > zamienniki klasycznych halogenów? (np. 230V 50W gniazdo GU10). Jaki
    > model najlepiej zastąpi taki halogen 50W - 12-to, 21-no, 31-no diodowy?
    >
    > 1) Jeżeli chodzi o moc światła - to brak w sieci porównania tych
    > rozwiązań z klasycznymi żarówkami halogenowymi (interesuje mnie 230V 50W
    > - gniazdo GU10). Jak to się spisuje np w przedpokoju (mam potrójna
    > oprawę 3x50W).
    >
    > 2) Czytam, że żarówki LED mają bardzo wąski kąt pracy - około 15st.
    > (znalazłem też takie z 35st.) - w porównaniu z klasycznym halogenem -

    Gotowe zamienniki znajdziesz na www.sklep.ledsgroup.pl

    Pozdrawiam,
    Arturro

  • 2. Data: 2012-09-07 18:54:15
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Arturro wrote:

    > Gotowe zamienniki znajdziesz na www.sklep.ledsgroup.pl
    >
    > Pozdrawiam,
    > Arturro

    odpowiadasz na post z przed 5 lat ?

    jeffrey

  • 3. Data: 2012-09-07 19:55:14
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    > odpowiadasz na post z przed 5 lat ?

    I to 2 razy odpowiedział raz jako Nawrocki drugi raz jako Arturro, taki
    mały wybieg aby przemycić spam :P

    T.

  • 4. Data: 2012-09-07 19:59:54
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 7 września 2012 18:54:20 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

    > odpowiadasz na post z przed 5 lat ?
    >

    > jeffrey

    Czego się nie robi aby wcisąć klientowi chińszczyznę.

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2012-09-09 08:58:50
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tom" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I to 2 razy odpowiedział raz jako Nawrocki drugi raz jako Arturro, taki
    > mały wybieg aby przemycić spam :P

    Muszą być niesamowicie "dobre" że trzeba je reklamować 5 lat do tyłu ;)

    W każdym razie zapamiętam gdzie nie wchodzić. Dobry produkt nie potrzebuje
    kopać po archiwach.

    --
    Irokez