  • Data: 2016-07-25 19:46:28
    Temat: Re: Zarysowana sciana
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wyjdzie super bez zrobienia wzornika. Wiem jak sie gnie na wzornikach duze i male
    elementy bo czesto obserwowalem pewnego stolarza ktory robil dziwne meble. Piec dni
    robil wzornik zeby potem w dwa dni wygiac drewno. Przy stu sztukach warto wzornik
    robic albo tak jak ten stolarz do jednej sztuki ale za pieniadze rekompensujace
    tydzien pracy. Wyciecie w styropianie wydaje mi sie optymalne. Zrobi maszyna i to
    dokladnie. Dokladniej niz kazde giecie na wzorniku. Z wykonczeniem nie ma problemu.
    Siatka na klej, gladz i farba. Dokladnosc wyjdzie w granicach milimetra moze dwoch.
    Przy gieciu plyty spodziewal bym sie dokladnosci liczonej w centymetrach. Mozna
    zrobic z plyty z piankowego PCV. Ale mnie nie pasuje bo plyty sa 3x2 a ja potrzebuje
    bialego 3,20. Na upartego zgiac tez by sie dalo. Ale drogo by wyszlo bo na czarnej
    plycie trzeba by malowac biala farba do PCV. Przy tym co chce zrobic do gladzi doloze
    czarnego pigmentu i od razu wyjdzie ciemno szary podklad. Na to kryjaca matowa farba
    lateksowa do sufitow. Przy zapasie w swietle jaki mam ekran nie musi byc z farby
    bardzo odbijajacej swiatlo. Dla mnie to korzystne bo farby odbijajace zawezaja kat
    patrzenia.