    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zarysowana sciana
    Date: Tue, 26 Jul 2016 00:01:58 +0200

    > Jak na parterze robili sklep to na dziko wycieli sciane nosna. Wtedy peklo. I od od
    tamtego czasu na scianie pojawia sie rysa jak by ktos czubkiem igly zarysowal. Gdyby
    nie kurz ktory sie tam zbiera to by bylo praktycznie nie do zauwazenia. A jak by
    plastyfikatora dodac do tynku. Moze sie tynk rozciagnie bez pekania?

    Daj tako oto tasme i bedzie git.
    Mam narozne okna pod ktorymi prostopadle ponizej okna, na przedluzeniu
    sciany zewnetrznej pojawila sie rysa. Zatopienie tasmy zlikwidowalo
    problem na jak do tej pory szesc lat.

    Pozdro.. TK