  • 11. Data: 2017-06-28 10:05:21
    Temat: Re: Zbrojenie nadproża/belki nad oknem narożnym
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 09:59:06 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Majster robi to mniej wiecej tak jak po lewej:
    > http://zbudujmydom.pl/uploads/drogimex/strony/zbroje
    nie-fundamentow-jak-prawidlowo-wykonac/schmat-zbroje
    nia-w-naroznikach-law-fundamentowych-zaginanie-preto
    w.jpg

    > dlatego jest tam taka buła prętów.
    >
    > Nic, powiem by to poprawili

    Patrzac na wysokosc tej belki - w zasadzie to jest moze i lepsze
    rozwiazanie :-) Ale to co pokazales na zdjeciu nijak sie ma do tego,
    co na rysunku. Na zdjeciu to jest spaprane, ze wszystkie sie na tej samej
    szerokosci lacza:

    https://scr.pgr.pl/2017/06/2017-06-28_10-04-37-75846
    .png

    Jeżeli to by było zrobione poprawnie, to by moglo zostac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2017-06-28 10:08:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 09:59:06 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > dlatego jest tam taka buła prętów.

    O, tak:

    https://scr.pgr.pl/2017/06/2017-06-28_10-08-12-09117
    .png

    Tylko oczywiście jeszcze bardziej równo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2017-06-28 10:10:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 10:08:45 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > https://scr.pgr.pl/2017/06/2017-06-28_10-08-12-09117
    .png

    Choc teraz patrze - i tu i tak trzebaby jeszcze elki dokladac..
    Bezsensu - zdecydowanie najlepiej pod wzgledem wytrzymalosci wyglada
    moim zdaniem ta wersja:

    http://photobucket.com/gallery/user/domi-murator/med
    ia/cGF0aDovMjAxNDA3MjZfMTUxNzA0X3pwc2IwNWZlY2ZmLmpwZ
    w==/?ref=

  • 14. Data: 2017-06-28 10:12:43
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 10:05:23 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > rozwiazanie :-) Ale to co pokazales na zdjeciu nijak sie ma do tego,
    > co na rysunku. Na zdjeciu to jest spaprane, ze wszystkie sie na tej samej

    Czyli powiem by to poprawili by pręty z górnego zbrojenia łączyły się od spodu a nie
    obok - przez to bedzie miejsce na otuline.

    Czy nie lepszym. mocniejszym rozwiązaniem jest to by tam nie byłą łączeń?
    BY dać całe pręty ustawione równolegle?
    http://i64.tinypic.com/331lzip.jpg

    Zapodam zdjęcie jak to poprawią i dołożą jeszcze te 2 pręty do górnego zbrojenia

    uciu

  • 15. Data: 2017-06-28 11:12:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 10:12:45 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Czy nie lepszym. mocniejszym rozwiązaniem jest to by tam nie byłą łączeń?
    > BY dać całe pręty ustawione równolegle?
    > http://i64.tinypic.com/331lzip.jpg

    Tak wlasnie jest na tym zdjeciu, ktore wczesniej wkleiles - i moim zdaniem
    to jest najbardziej optymalna wersja :)

    Tak naprawde sam sposob laczenia narozy ma w tym wypadku IMHO niewielki
    wplyw. Zbrojenie bedzie dzialac przede wszystkim w tej okolicy:

    https://scr.pgr.pl/2017/06/2017-06-28_11-09-35-14482
    .png

    To w tym miejscu belka będzie się łamać górą i zbrojenie tam bedzie
    najbardziej narazone na rozciaganie :) W samym narozu belki prostopadle
    do siebie beda sie zakleszczac i tam gora bedzie praktycznie tylko
    sciskanie, za co odpowiada beton, nie stal :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2017-06-28 11:20:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 11:12:16 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > do siebie beda sie zakleszczac i tam gora bedzie praktycznie tylko
    > sciskanie, za co odpowiada beton, nie stal :)

    Poczekajmy na opinie Kikiego- "do rozbiórki";)

  • 17. Data: 2017-06-28 19:42:26
    Od: uciu <a...@g...com>

    jak bylem w robocie wykonawca poprawil ta belke...
    teraz wyglada tak:
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIdjBfck
    5oTVlTT1E
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIeGM5dV
    9zajdhWkU
    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIdFhfVT
    dSZVZHUk0

    Chyba jest ok, nie bede mu kazal tego porawiac.

    Reszta jego roboty:
    https://drive.google.com/drive/folders/0B4KSrsfTQATI
    aHFqYkxoUmNzRE0?usp=sharing

  • 18. Data: 2017-06-28 23:29:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 19:42:28 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > jak bylem w robocie wykonawca poprawil ta belke...
    > teraz wyglada tak:
    > https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIdjBfck
    5oTVlTT1E

    Nie podoba mi sie, ze patrzac od lewej leca ladnie trzy prety, a potem
    nagle robia sie z nich trzy :P

    https://scr.pgr.pl/2017/06/2017-06-28_23-28-59-61641
    .png

    Tam przeciez tez maja byc cztery prety gora?
    Niechlujna troche ta robota.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2017-06-28 23:29:47
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 28 czerwca 2017 23:29:25 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie podoba mi sie, ze patrzac od lewej leca ladnie trzy prety, a potem

    Cztery oczywiscie mialo byc ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2017-06-29 04:27:27
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 28.06.2017 11:20, Kris wrote:

    .png

    > Poczekajmy na opinie Kikiego- "do rozbiórki";)

    Zagina na rogach i łączeniach. Bardzo dobrze robi. Lepiej niż kłaść
    belki na styk i dowiązywać L-ki.
    Ktoś tu miał takie wieńce ale bez zaginania ani L-ek.