  • 41. Data: 2017-07-01 17:45:56
    Temat: Re: Zbrojenie nadproża/belki nad oknem narożnym
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.07.2017 12:35, uciu wrote:
> [...]
    5WEE2RTA/view

    > Projekt mówi tak:
    > https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIUDFkN2
    9wRzBxWmc

    > Ale dodam tam strzemion, jak radzisz.
    > Na innych belkach są strzemiona nawet co 6cm przy wyjściu ze ściany a tu są co
    30cm.

    Daj tam po dwa więcej na początku jak kolega wspomniał. Nie zaszkodzi.

    Mamy tutaj czasem gagatków, którzy w ogóle zbrojeń nie łączą w
    narożnikach i mają pretensje, że się im zwraca uwagę:-)

  • 42. Data: 2017-07-01 21:41:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-01 o 12:35, uciu pisze:

    5WEE2RTA/view

    > Projekt mówi tak:
    > https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIUDFkN2
    9wRzBxWmc
    Nic nie mówi bo nie mogę go otworzyć, daj to na normalny serwer a nie to
    pier...ne google.

    > Ale dodam tam strzemion, jak radzisz.
    > Na innych belkach są strzemiona nawet co 6cm przy wyjściu ze ściany a tu są co
    30cm.
    Pewnie się konstruktorowi zapomniało, ścinane belki muszą mieć
    gęsto strzemion, inaczej beton "ucieka" na boki pod wpływem zginania.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 43. Data: 2017-07-01 22:03:08
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu sobota, 1 lipca 2017 21:41:32 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Nic nie mówi bo nie mogę go otworzyć, daj to na normalny serwer a nie to
    > pier...ne google.

    http://i65.tinypic.com/25hfyon.jpg

    Pozdrawiam
    uciu

  • 44. Data: 2017-07-07 08:37:26
    Od: uciu <a...@g...com>

    zbrojenie skończone :-)

    w sumie na płyte, słupy i strop poszło 8ton...

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATIaHFqYk
    xoUmNzRE0

    Czekam na krytyke co poprawić :-)

    uciu