  • 1. Data: 2012-12-18 14:08:18
    Temat: Zdalne sterowanie światłem i bramą najtansze przez internet?
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    Jakie znacie najtańsze rozwiązanie umożliwiające sterowanie
    światłem i bramami zdalnie, moze być na sms w ostateczności, choć miłobyloby
    przez internet jakas aplikacja na androida, obecnie korzystam z satela
    integry64 i kpd2 pro oraz sterownika PLC, ale to nie są tanie rozwiązania,
    potrzebuje coś taniego max do 400zł
    włączyć wyłączyć 2 światła i otworzyć 2 bramy.

    pozdrawaim
    AT

  • 2. Data: 2012-12-18 14:49:12
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 18 Gru, 14:08, "AT" <T...@w...plw> wrote:
> [...]
    > potrzebuje coś taniego max do 400zł
    > włączyć wyłączyć 2 światła i otworzyć 2 bramy.

    http://www.wirelesslan.pl/product_info.php/cPath/138
    /products_id/2269

    WS

  • 3. Data: 2012-12-18 14:59:02
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-12-18 14:08, AT pisze:
> [...]
    > potrzebuje coś taniego max do 400zł
    > włączyć wyłączyć 2 światła i otworzyć 2 bramy.

    Na jaką odległość? Jakie medium? Widzę, że coś o internecie piszesz?
    Arduino, poszukaj o tym informacji, technikalia w 200zł powinny się
    zamknąć (sterownik + kontroler ethernet + jakiś element wykonawczy) plus
    program. Wtedy dowolną przeglądarką się łączysz.

  • 4. Data: 2012-12-18 15:14:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.12.2012 14:08, AT pisze:
    > Jakie znacie najtańsze rozwiązanie umożliwiające sterowanie
    > światłem i bramami zdalnie, moze być na sms w ostateczności, choć miłobyloby
    > przez internet jakas aplikacja na androida, obecnie korzystam z satela

    1. ustaw kodowanie
    2. może coś w tym stylu:
    http://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/VAVT5250-Kart
    a-przekaznikow-z-interfejsem-Ethernet-Kompletny-zest
    aw/7518

  • 5. Data: 2012-12-18 15:15:26
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

> [...]
    > zamknąć (sterownik + kontroler ethernet + jakiś element wykonawczy) plus
    > program. Wtedy dowolną przeglądarką się łączysz.

    trochę czytałem o tym, ale to wymaga wkręcenia się w programowanie i
    poskładanie
    tego do kupy :( a na to czasu trzeba

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-12-19 09:21:26
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-12-18 15:15, AT pisze:

    > trochę czytałem o tym, ale to wymaga wkręcenia się w programowanie i
    > poskładanie
    > tego do kupy :( a na to czasu trzeba

    Wejdź na elektroda.pl i daj ogłoszenie, zrobią ci to i oprogramują za
    niewielkie pieniądze.

  • 7. Data: 2012-12-19 09:38:58
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    w >> trochę czytałem o tym, ale to wymaga wkręcenia się w programowanie i

    w jakims konkretnym dziale elektordy?

  • 8. Data: 2012-12-19 09:51:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Gru, 09:21, Robson <r...@...pl> wrote:

    > Wejdź na elektroda.pl i daj ogłoszenie, zrobią ci to i oprogramują za
    > niewielkie pieniądze.

    jesli ma to byc "czarna skrzynka" bez mozliwosci modyfikacji to
    lepiej(tzn. taniej) kupic gotowca, np. to co proponowalem
    a jesli chce sie miec mozliwosc "grzebania" to i tak trza by sie
    nauczyc ;)

    ten gotowiec, to:
    120PLN lan kontroler http://www.wirelesslan.pl/product_info.php/cPath/138
    /products_id/2269
    68PLN plytka przekaznikow http://www.wirelesslan.pl/product_info.php/cPath/138
    /products_id/1975

    sterowanie przekaznikami z dowolnej przegladarki przez net

    dodatkowo (jako bajer) mozna dokupic za ~4PLN czujnik temperatury
    DS18B20 , albo nie umiejac lutowac razem z kablem za 13PLN
    http://www.wirelesslan.pl/product_info.php/products_
    id/2585

    WS

  • 9. Data: 2012-12-19 11:06:50
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    ten gotowiec, to:
[...]

    ------------

    to mi się podoba ze względu na cenę:)
    jak byłaby obsługa z androiga to już wogole byłaby bajka

    dzięki
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-12-19 12:13:51
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Gru, 11:06, "AT" <T...@w...plw> wrote:
    >  ten gotowiec, to:
> [...]

    bez zasilania po skretce (PoE) maja jeszcze taniej :
    http://allegro.pl/lan-kontroler-modul-reseter-sterow
    n-10mbit-bez-poe-i2853551669.html

    > jak byłaby obsługa z androiga to już wogole byłaby bajka
    jesli dziala przez www to raczej nie ma przeciwwskazan, zeby dzialalo
    na przegladarce z androida...

    WS