  • 1. Data: 2012-12-17 19:16:21
    Temat: Program do aranżacji wnętrz.
    Od: s...@g...com

    Witam
    Zrobiłem w mieszkaniu na wiosne remont i byłem bardzo zadwolony do dzisiaj.
    Okazało się że nie ma miejsca na choinke.
    Szukam bardzo PROSTEGO programu który pozwoli mi zmieścić choinke.
    S.

  • 2. Data: 2012-12-18 09:23:15
    Temat: Re: Program do aranżacji wnętrz.
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    > Okazało się że nie ma miejsca na choinke.
    > Szukam bardzo PROSTEGO programu który pozwoli mi zmieścić choinke.

    WinRAR ?

    pzdr.
    rafał

  • 3. Data: 2012-12-18 11:07:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > dzisiaj.
    > Okazało się że nie ma miejsca na choinke.
    > Szukam bardzo PROSTEGO programu który pozwoli mi zmieścić choinke.

    Koza ;-)

    Ps. Dla nieznających: poszukajcie starego żydowskiego dowcipu o gospodarzu
    który się skarży, ze mu ciasno w chałupie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2012-12-22 18:26:19
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

[...]

    Sorry ze tak pozno ale dopiero teraz znalazlem coś co moze nie tylko Ciebie
    zainteresowac

    http://tnijurl.com/4e22b7ec8762/

    Wesolych Swiat

    nacocito