  • Data: 2017-07-02 16:53:14
    Temat: Re: Żeby nie było niczego
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie było mnie w domu miesiąc. Wychodzę na balkon i oczom własnym
    nie wierzę. U sąsiadki po drugiej stronie ulicy nie ma nic, prócz
    domu: wszystko zostało wycięte w pień, do gołej ziemi. Dosłownie,
    bo prócz kilkunastu kilkunastoletnich drzew, został zdjęty także
    trawnik na całej posesji. Jak mówi żona, przyjechała brygada
    z firmy nazywającej się Piękny Ogród, czy jakoś tak i w parę dni
    zrobili sąsiadce faktycznie piękny ogród. Znaczy - posadzili
    wzdłuż całego ogrodzenia kilkadziesiąt małych, zielonych kulek
    (chyba tuje) pośród szerokiego na metr tłucznia, oraz pokryli
    resztę gleby trawą z rolki. I to wszystko. Jak mnie uświadomiła
    żona, to jest nowobogacki styl ogrodu: dużo pustego trawnika,
    reszta won. Niech będzie, ale co temu winne drzewa, kurcze
    pieczone szyszkowa mać...