    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zelazko z generatorem pary
    Date: Sat, 3 Nov 2018 00:37:53 +0100

    W dniu 2018-11-02 o 21:31, Roman Rogóż pisze:

    > Nie wiem jakie masz żelazko ale:
    > para powinna lecieć cały czas w ilości ustawionej przez suwak/pokrętło
    > ilości pary (w szczególności brak pary w pozycji minimum)
    >
    > przycisk pary to dodatkowy wyrzut niezależny od tego co jest ustawione
    > na pokrętle ilości pary.
    > Tak miałem w Philipsie Braunie Clatroniku i jakimś innym chińskim marki
    > niepamiętam

    Mam żelazko Tefal GV 9080.
    Teraz jestem już kompletnie skołowany.
    Zadzwoniłem do serwisu Tefala i twierdzi, że para powinna lecieć cały
    czas, tak jak piszesz - zależnie od ustawienia. Na najniższym ustawieniu
    wcale, a na kolejnych wyższych odpowiednio więcej. Gdy przycisk na
    rączce jest naciśnięty, powinno być "dodatkowe uderzenie pary".
    U mnie, jeżeli nie jest wciśnięty przycisk, to para nie leci wcale. Tak
    jest każdej pozycji regulatora. Gdy trzymam przycisk, wtedy leci sporo pary.