  • 11. Data: 2020-04-17 07:38:43
    Temat: Re: Zenek - nieznany poeta z Bałut
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-16 o 19:00, collie pisze:

    > Po pierwsze primo, nie zmieniaj istniejącego tytułu wątku -
    > "zapoznany" a "nieznany", to różnica, szczególnie dla poety.
    > Po drugie primo, imiona pisz wielką literą, bez względu na
    > stosunki uczuciowe z desygnatem. No, chyba że chcesz pod
    > tym względem doszlusować do Zenka, który nie wie, że wojna
    > się skończyła i dalej pisze "niemiec", jak za okupacji.

    Nie czepiaj się drobnostek. Zenuś moim zdaniem ma jakies problemy
    psychiczne ze swoim wybujałym ego. Opluwa mnie na pl.soc.polityka ze
    znanych tylko sobie powodów. Nie znam człowieka, nie mieszkałem w Łodzi,
    nie mieszkam w Polsce, nie rozumiem zupełnie dlaczego sie do mnie
    przyczepił. Być może nie podobaja mu się moje poglądy. Mogą ale skąd u
    niego tyle agresji, nienawiści? Zastanawiam się czy czasem Zenek nie
    myli mnie z kimś ze swojej przeszłości. Wszelkie prośby by się uspokoił
    nie daja rezultatu. Tak jak powiedziałem, nie jestesm z tych którzy
    pozwlają by obrażać bezkarnie. Nie nadstawiam drugiego policzka tylko
    walę na odlew.

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 12. Data: 2020-04-17 07:38:51
    Od: Runt <r...@a...prv>

    > Z góry i pod górę
    > Cztery szkapy ciągną furę
    > Kurwa z tyłu alfons w przedzie
    > A na koźle pizdziak* jedzie
    >
    > * pizdziak vel runt dziura w dupie oczywiście.

    zenusiu, czy ja ci miedzę przeorałem, może ci dziewczynę/kobietę ci
    odbiłem, sztachety w płocie poluzowałem? zenusiu, o co ci chodzi?
    Powtarzam kolejny raz - ze swoim wybujałem ego idź do lekarza bo
    któregos dnia skończysz w kaftanie.

  • 13. Data: 2020-04-17 07:38:56
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-17 o 00:08, collie pisze:

    > Trzeba wycyzelować pierwszy wiersz (brak rytmu)
    > i będzie sehr gut. Mein geliebter Dichter.

    Nie znam niemieckiego ;-)

    Skorygowalem rym. Moze być? ;-)

  • 14. Data: 2020-04-17 09:52:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.04.2020 o 07:38, Runt pisze:

    > Nie znam niemieckiego ;-)

    To było do Zenka. Starzy bałuciarze osłuchani są
    z niemieckim ("ihre Straßen, unsere Mietshäuser").
    Obecne HWDP (z błędem) na Limanowskiego (popularnej
    Limance) - w czasie wojny Alexanderhofstrasse - ma
    jeszcze okupacyjne konotacje: FDIA (fick den Deutschen
    in den Arsch).

    > Skorygowalem rym. Moze być? ;-)

    OK, Poeta będzie rad.

  • 15. Data: 2020-04-17 10:43:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie przerobiłes tylko ukradłeś. Jak zwykle zresztą. Zebrałeś od rana petów na cały
    dzień czy znowu Rumunii byli lepsi?

  • 16. Data: 2020-04-17 11:57:02
    Od: Runt <r...@a...prv>

    > Nie przerobiłes tylko ukradłeś.
    zenusiu, ja nie musze kraść ani zbierać pety po śmietnikach.
    > Jak zwykle zresztą.
    zenusiu, często miewasz taki omamy? zapisałes się już do lekarza?
    > Zebrałeś od rana petów na cały dzień
    zenusiu, znów zacząłeś palić? jak tak można! przeciez ty zenusiu ledwie
    ciągniesz na odsprzedaży kociego żarcia z tacek! Teraz jeszcze
    handlujesz petami? oj zenusiu, tak nie można! lażąc po śmietnikach
    jeszcze jakiejś choroby dostaniesz!
    > czy znowu Rumunii byli lepsi?
    zenusiu, tutaj Rumuni nie łażą tak jak ty po śmietnikach. Tutaj Rumuni
    mają dobrą prace i sa cenieni za fachowość. Nawet na rusztowaniach
    zenusiu są od ciebie lepsi! ty zenusiu juz nawet kielni w ręku nie
    utrzymujesz tak ci łapki od dykty latają! ;-)))

    zenusiu, uspokój się! nikt cię nie chce wrzucić do dołu z wapnem! idź do
    lekarza zenusiu, bo twój stan z każdym dniem się pograsza.

    czego ty chcesz ode mnie zenusiu? jestem w twoim typie czy co? ;-)))

    rozumiem, że znów masz kryzys katatymiczny i nie radzisz sobie z
    kateksją, ale zenusiu! na twojego boga/Boga! katatonia to choroba!

    poszukaj zenusiu innego obiektu swoich erotycznych westchnień
    spowodowanych kompleksem małego członka.

  • 17. Data: 2020-04-17 12:29:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2020 11:57:02 +0200, Runt napisał(a):

    > czego ty chcesz ode mnie zenusiu? jestem w twoim typie czy co? ;-)))

    Byście już zeszli z Zenka. Chłop szczery do bólu, czasem napisze coś do
    rzeczy jak ma lepszy dzień, wnosi świeży, ludowy powiew w tą zatęchłą
    melinę jaką stał się usenet. A ja mam wciąż nadzieję że zdoła opanować
    trudną sztukę niepostowania z góglownicy i będzie można z nim pogadać :)
    No, Zenuś! Czy tak trudno pojąć że przeglądarka nie jest dobra do
    wszystkiego? Zakasz rękawy i zainstaluj sobie coś do newsów na kompie!
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2020-04-17 12:55:53
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 17 Apr 2020 11:57:02 +0200, Runt wrote:

> [...]
    >
    > poszukaj zenusiu innego obiektu swoich erotycznych westchnień
    > spowodowanych kompleksem małego członka.

    Skąd w Was tyle agresji, podłości, złośliwości, nienawiści? Przez kurwa
    takie napierdalanki ten kraj zapada się w czarną otchłań, a takie
    zachowania dokładają ognia do pieca zniszczenia. Niby dorośli, dojrzali
    ludzie a gorzej niż dzieciaki w piaskownicy:
    - ty jesteś gupi
    - a ty gruby
    - a ty masz krzywe nogi
    - a ty masz gupiom mamę

    Żenada do kwadratu! Ogarnijcie się i byle jak, ale się zachowujcie, na
    jakimś choć minimalnym poziomie! Czy do kurwy nędzy to takie trudne? Czy
    nie można konstruktywnie pogadać tylko trzeba napierdalać błotem jak ułomy
    jakieś? Przecież to kurwa do niczego nie prowadzi! Ani jeden z Was z tego
    nic pożytecznego nie wyciągnie, tylko frustrą się karmicie.
    Ja rozumiem, że wewnętrzny imperatyw i kompleksy mogą napędzać takie jazdy,
    ale wtedy druga, zdrowsza strona powinna odpuścić i dać sobie siana, a nie
    konkurować w olimiadzie na wyższy stopień umysłowego upośledzenia. Naprawdę
    chcecie wygrać te zawody?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 19. Data: 2020-04-17 13:06:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak nie musisz pizdziak vel runt dziura w dupie kraść ani zbierać petów jak alkoholik
    co twierdzi że jak tylko będzie chciał to nie będzie pił.

  • 20. Data: 2020-04-17 13:09:53
    Od: collie <c...@v...pl>

> [...]
    > No, Zenuś! Czy tak trudno pojąć że przeglądarka nie jest dobra do
    > wszystkiego? Zakasz rękawy i zainstaluj sobie coś do newsów na kompie!

    Jak pisał inny Poeta:

    Daremne żale, próżny trud,
    Bezsilne złorzeczenia!
    Przeżytych kształtów żaden cud