  • 31. Data: 2020-04-18 09:07:40
    Temat: Re: Zenek - nieznany poeta z Bałut
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-18 o 08:31, Roman Tyczka pisze:
    > Ten apel jest też do Ciebie, przeczytaj jeszcze raz dokładnie.
    od dawna proponuję zenusiowi by sobie darowął osobiste wycieczki pod
    moim adresem. nic nie pomaga. nęka mnie przy każdej okazji, a ja nie
    jestem z tych co to nadstawiają drugi policzek. nie zaczyna 1-wszy ale
    kiedy ktos mi nadepnie nie pozoataje dłużny. zło mozna zwlaczać tylko
    złem. przykre to ale prawdziwe. tak wiec apel swoj skieruj rózwniez do
    zenusia. moge jedynie obiecac, ze przez tydzień nie będe reagowac na
    paszkwile ze strony tego nadętego psychola.

    pozdrawiam i znikam ;p-)))

  • 32. Data: 2020-04-18 10:02:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.04.2020 o 08:31, Roman Tyczka pisze:

    > Ten apel jest też do Ciebie, przeczytaj jeszcze raz dokładnie.

    Tu nie ma co apelować, tutaj trzeba pisać wiersze.
    Romantyczne. Takie jakie pisze przywołany w tym
    wątku Poeta. A jak się nie ma natchnienia, to
    trza brać się za taczki i zapindalać na budowie,
    a nie siedzieć przed kompem i jojczyć jak stara
    baba.

  • 33. Data: 2020-04-18 10:54:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-17 o 21:54, Roman Tyczka pisze:

    > Nie nowa tylko zmęczona tymi pomyjami, wiecznym hejtem, totalną pustką
    > argumentacji i merytoryki, płycizną inwektyw, biedą języka, deficytami
    > kultury i zwykłego prostactwa. Ileż można? I jeśli durny jest jeden to
    > czemu drugi za wszelką cenę stara się go w durnocie przegonić? Czemu każdy
    > gna za laurem największego kretyna? To jakaś nobilitacja być najpierwszym
    > idiotą internetu? Tego nie rozumiem i o to pytam.

    Przecież nikt nie zmusza "koleżanki" do czytania i do odpowiadania

    Ustawiasz ludzi do pionu, a co zrobiłeś aby ustawić zenusia, który
    praktycznie bierze udział w prawie każdym wątku. Zenisia, który uważa,
    że się zna na wszystkim i we wszystkim jest najlepszy, a wszyscy inni to
    idioci i debile?

    Zauważ, że zenusia nie da się ignorować, bo on potrafi prowadzić długie
    monologi, kłamiąc i zmyślając. Ponadto większość jego porad jest
    szkodliwa. Nie dość, że narażają ludzi na skutki prawne oraz finansowe
    to jeszcze zagrażają zdrowiu i życiu. Nikomu nie wolno mieć innego
    zdania, bo zenuś cię zwyzywa i opluje, a później będzie prześladował na
    wszystkich grupach powtarzając wymyślone historie o danym człowieku.

    Z zenusiem można walczyć tylko i wyłącznie jego metodami i chłopaki to
    właśnie robią. Jeżeli tego nie rozumiesz to chociaż bądź powściągliwy,
    bo póki co to kreujesz się na obrońcę zenusia.

  • 34. Data: 2020-04-18 11:00:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    P.S.

    Im bardziej zenuś jest zajęty osobistymi walkami, tym mniej jego
    idiotycznych i szkodliwych porad w wątkach.

  • 35. Data: 2020-04-18 12:39:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ten apel jest też do Ciebie, >przeczytaj jeszcze raz dokładnie.

    Zenek to jeszcze w pewnych dziedzinach ma wiedzę i często coś mądrego napiszę.
    Ale ten drugi Runt(i inne nicki stosuje) to zaśmieca swoimi wrzutkami wszystkie
    możliwe grupy.
    Kilka tygodni temu i na tą grupę trafił niestety.
    Nadzieję mam mimo wszystko że się w końcu chłopaki opanują

  • 36. Data: 2020-04-18 20:45:37
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 18 Apr 2020 10:54:54 +0200, Uzytkownik wrote:

    > Przecież nikt nie zmusza "koleżanki" do czytania i do odpowiadania
    >
    > Ustawiasz ludzi do pionu, a co zrobiłeś aby ustawić zenusia, który

    Gdzie wyczytałeś, że pisałem do tego czy onego?
    Pisałem do wszystkich z biegunką werbalo-agresywną. Bez wskazywania na
    konkretny przypadek.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 37. Data: 2020-04-19 00:51:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-18 o 20:45, Roman Tyczka pisze:

    > Gdzie wyczytałeś, że pisałem do tego czy onego?
    > Pisałem do wszystkich z biegunką werbalo-agresywną. Bez wskazywania na
    > konkretny przypadek.

    Nigdzie nie wyczytałem. Po prostu zachowujesz się jak PRL-owski milicjant.

    Na ulicy ktoś napadł starszą kobietę i wywiązała się szamotanina, bo nie
    chciała oddać torebki z pieniędzmi. Trafił się akurat milicjant, który
    zareagował na tę bójkę. Sprawca puścił torebkę i uciekł. Ponieważ
    szamotanina się odbyła, a starsza kobieta nie miała siły uciekać to
    milicjant dopierdolił kobiecie za tę szamotaninę, bo za takie zachowanie
    należy się wpierdal.

    Najgorsze w tym wszystkim jest to, że Twoje uwagi, budzą w sprawcy
    całego tego zamieszania czyli w zenku poczucie wielce pokrzywdzonego i
    wspieranego przez Ciebie.

    Gdybyś spróbował dociec przyczyny tej awantury to zrozumiał byś, że
    winowajcą jest zenek, który zachowuje się w chamski sposób, ubliżając
    ludziom.

  • 38. Data: 2020-04-19 07:01:20
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-18 o 12:39, Kris pisze:

    > Zenek to jeszcze w pewnych dziedzinach ma wiedzę i często coś mądrego napiszę.

    Twoim zdaniem koprolalia to cos mądrego? ;-)

    > Ale ten drugi Runt(i inne nicki stosuje)

    Nie stosuje. Używam tylko tego. Konfabulujesz.

    > to zaśmieca swoimi wrzutkami wszystkie możliwe grupy.

    Nie wszystkie. Tylko pl.soc.polityka i pl.misc.budowlane.
    I nie zaśmieca tylko wali na odlew twemu partyjnemu koledze.

    > Kilka tygodni temu i na tą grupę trafił niestety.

    Tez ubolewam.

    > Nadzieję mam mimo wszystko że się w końcu chłopaki opanują

    Powiedz to zenusiowi.

  • 39. Data: 2020-04-25 19:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Chłop szczery do bólu, czasem napisze coś do
    > rzeczy jak ma lepszy dzień, wnosi świeży, ludowy powiew w tą zatęchłą
    > melinę jaką stał się usenet.

    Ale zdajesz sobie sprawe ze połowa jego postów zawiera w sobie fragment
    Runt Pizdziak vel dziura w dupie czy jakos tak?
    Świezosc? Nie w tym fragmencie...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 40. Data: 2020-04-25 20:10:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znowu Budzik łzesz jak wybitni POlitycy jelopozycji. Albo głupszy jesteś od kamienia
    co przy drodze leży. Nie połowa, te kierowane do debila pizdziaka co niejedno ma imię
    wszystkie.