  • 21. Data: 2020-04-17 16:36:17
    Temat: Re: Zenek - nieznany poeta z Bałut
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-17 o 12:55, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    >
    > Żenada do kwadratu! Ogarnijcie się i byle jak, ale się zachowujcie, na
    > jakimś choć minimalnym poziomie! Czy do kurwy nędzy to takie trudne? Czy
    > nie można konstruktywnie pogadać tylko trzeba napierdalać błotem jak ułomy
    > jakieś? Przecież to kurwa do niczego nie prowadzi! Ani jeden z Was z tego
    > nic pożytecznego nie wyciągnie, tylko frustrą się karmicie.
    > Ja rozumiem, że wewnętrzny imperatyw i kompleksy mogą napędzać takie jazdy,
    > ale wtedy druga, zdrowsza strona powinna odpuścić i dać sobie siana, a nie
    > konkurować w olimiadzie na wyższy stopień umysłowego upośledzenia. Naprawdę

    Widzę, "koleżanka Romantyczka" jest tu nowa i chyba nie wie kim jest
    zenek vel kogutek i że chłopaki zaczęli go tresować jego własnymi
    metodami :)

  • 22. Data: 2020-04-17 17:57:50
    Temat: Re: Zenek - zapoznany poeta z Bałut
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.04.2020 o 11:27, collie pisze:
    > Z prostej ciekawości wszedłem na newsgrupę pl.soc.polityka,
    > reklamowaną tu przez Runta. W rzeczy samej, Zenek Kapelinder
    > świergoli (eufemizm) tam również w podobnym stylu jak tu,

    macie na pieńku - wasza sprawa. ale po kija chwalisz się tym na grupie
    budowlanej? Możesz zablokować jego posty.... Lubisz jak Cię coś uwiera
    bo możesz ponarzekać?

    ToMasz

  • 23. Data: 2020-04-17 18:20:17
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Widzę, "koleżanka Romantyczka" jest tu nowa i chyba nie wie kim jest
    > zenek vel kogutek i że chłopaki zaczęli go tresować jego własnymi
    > metodami :)

    Przez lata pracował na swą opinię, nie wiele robił żeby mieć lepszą

  • 24. Data: 2020-04-17 20:13:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam wyjebane na opinie wystawiona przez barany takie jak ty.

  • 25. Data: 2020-04-17 21:13:05
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.04.2020 o 17:57, ToMasz pisze:

    > macie na pieńku - wasza sprawa. ale po kija chwalisz się tym na grupie budowlanej?
    > Możesz zablokować jego posty.... Lubisz jak Cię coś uwiera bo możesz ponarzekać?

    Nie dopatruj się wideł w szpilkach. Jak kiedyś mawiano na newsgrupach:
    "To jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy". Dlatego nikt
    tu nie ma na pieńku, nikogo nie trzeba blokować i nic nikogo nie uwiera.
    A trochę kultury i budowlańcom się przyda. I to kultury wysokiej, bo
    tyczącej mowy wiązanej. I temu tylko w zamyśle ma służyć ten wątek.
    Teraz rozumiesz, suwerenie? No, to wyp...

  • 26. Data: 2020-04-17 21:54:40
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 17 Apr 2020 16:36:17 +0200, Uzytkownik wrote:

    > Widzę, "koleżanka Romantyczka" jest tu nowa i chyba nie wie kim jest
    > zenek vel kogutek i że chłopaki zaczęli go tresować jego własnymi
    > metodami :)

    Nie nowa tylko zmęczona tymi pomyjami, wiecznym hejtem, totalną pustką
    argumentacji i merytoryki, płycizną inwektyw, biedą języka, deficytami
    kultury i zwykłego prostactwa. Ileż można? I jeśli durny jest jeden to
    czemu drugi za wszelką cenę stara się go w durnocie przegonić? Czemu każdy
    gna za laurem największego kretyna? To jakaś nobilitacja być najpierwszym
    idiotą internetu? Tego nie rozumiem i o to pytam.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 27. Data: 2020-04-18 02:00:35
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-17 o 13:06, cwel Zenek Kapelinder pisze:
    > Tak nie musisz pizdziak vel runt dziura w dupie
    zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do odbytów? ;-)))
    > kraść ani zbierać petów jak alkoholik
    zenusiu, esperal wydłubałeś? ;-)))
    >co twierdzi że jak tylko będzie chciał to nie będzie pił.
    znow masz ciąg? ;-)))

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

  • 28. Data: 2020-04-18 02:01:36
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-17 o 12:55, Roman Tyczka pisze:

    > Skąd w Was tyle agresji, podłości, złośliwości, nienawiści?
    powiedz to zenusiowi. zapraszam na pl.soc.polityka.

  • 29. Data: 2020-04-18 02:02:33
    Od: Runt <r...@a...prv>

    W dniu 2020-04-17 o 20:13, cwel Zenek Kapelinder pisze:
    > Mam wyjebane na opinie wystawiona przez barany takie jak ty.
    brawo zenusiu! masz kolejnego "wroga".

  • 30. Data: 2020-04-18 08:31:59
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 18 Apr 2020 02:01:36 +0200, Runt wrote:

    > powiedz to zenusiowi. zapraszam na pl.soc.polityka.
    >
    > Runt
    >
    > Keep smilling. All's well that ends well!

    Ten apel jest też do Ciebie, przeczytaj jeszcze raz dokładnie.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka