    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 19 Nov 2022 04:45:41 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zmiany w deklaracji CEEB
    From: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 19 November 2022 at 12:45:33 UTC+1, cef wrote:
    > Mieszkanie zmienia właściciela. Z przekazanych informacji wynika,
    > ze w deklaracji poprzedni właściciel zgłosił tylko piec gazowy.
    > Ale okazało się, że w mieszkaniu stoi też piec kaflowy, który nie jest
    > używany.
    > Ale jest sprawny i w obliczu możliwości palenia
    > w nim węglem :-) mógłby być konkurencyjny.
    > Jest opcja korekty w momencie stwierdzenia stanu faktycznego
    > przez kontrolę lub jak są błędy we wpisie, ale te opisy korekt na
    > gunb.gov.pl dotyczą
    > tego samego deklarującego.
    > Co w momencie gdy zmiany deklaruje nowy właściciel?
> [...]
    A czy wolno kibel przekręcić o 45 stopni i komu to zgłosić ?

    Większośc moich znajomych mieszka w kamienicach.
    Zakazali pieców kaflowych i musieli przejśc na gaz, elektrykę lub c.o.

    Ale nikt nie wwie, czy gaz będzie i po ile

    czy prąd będzie i po ile
    czy c.o. będzie i po ile

    Jak często i kiedy będą wyłaczenia prądu

    Czy elektrownia Jaworzno w koncu została naprawian a i dostarczy 5 GW energii
    czy nadal w remoncie.
    Nikt nic nie wie i tylko biurokracja, deklaracja i biurokracja

    Skonczyła się zaraza covidowa to powstała zaraza energetyczna

    Oni wszyscy chcą dodać ogrzewanie piecowe, jako awaryjne
    ale piece wyburzyli, bo tak im kazano.

    I chcą wstawić żeleźnioki na wungiel, gdyby brakło prądu, gazu, cc.o.

    aby nie zamarznąć doma

    I oni akceptują i 100 kontroli
    i złożą deklaracje, ale kasy nie chcą, jeżeli wungla nie użyją, bo będzie, gas prąd
    czy c.o.

    Ale deklaracje musza złożyc bo potem termin przepadnie

    Urzędasy, biurokraty wnioski odrzucają, bo to dla nich zabawa

    Ale oni wnioski chcą złożyc i nawet je wyślą do Sasina, Premiera czy Prezydenta , a
    nawet do parlamentu i do kominiarza,
    bo skladanie wniosków do prawo obywatelskie
    a odrzucanie wniosków to prawo gryzipiórka
    \
    Czyli oni chcą zadeklarować ogrzewanie wunglem, jako awaryjne,
    gdy braknie pronda, gazu, c.o

    Boi żeleźniok nie wymaga prunda, nie ma ślimaka podającego gumowy groszek

    A nawet jak nie braknie ogrzewania sieciowego, może ono zdrożeć i 300%
    mimo zapewnień.

    Bo dzisiaj jeden urzędas zapewnia, a jutro go zwalniają
    i nowy zaczyna inna gadkę od nowa.

    Co radzicie ?