  • Data: 2015-10-19 00:45:42
    Temat: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
    Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 18 października 2015 23:47:37 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
    Niezależnie od programu i ilości załadowania.

    > Sprawdź, czy na pewno zmywarka grzeje wodę. Nierozpuszczona tabletka to
    > zwykle awaria grzałki - tak się zaczęła objawiać awaria grzałki w mojej
    > poprzedniej zmywarce. Nie wiedziałam o tym, bo nastawiam zmywarkę na noc,
    > aby rano były czyste naczynia. Najpierw rano były czyste, ale mokre i
    > nierozpuszczona (całkiem lub częściowo) tabletka, w końcu zaczęły być
    > tłuste oraz nadal niewysuszone, a wtedy mnie oświeciło: maszyna myła coraz
    > chłodniejszą wodą, w końcu zimną. Serwis to potwierdził. Grzałka do
    > wymiany.

    Jeżeli to ta sama grzałka co grzeje w sensie suszy, to grzeje:)
    Zmywarka jest w sumie nowa, z pół roku ma.
    Z Waszych podpowiedzi jedyne co mi wychodzi to to, że to wina tabletek.
    W związku z tym: jakie polecacie?
    Zwykle używałem tych na C. Ale nie 7w1superhiper tylko takie mniej marketingowe, 3,
    góra 4w1. Teraz używam takie lowprice'owe - wychodzi mi skąpstwo :)