  • Data: 2015-10-19 20:43:57
    Temat: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 19 Oct 2015 11:14:35 -0700 (PDT)
    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Po wstępnym oplukaniu jak wypompuje brudna wodę otwierasz drzwi i wrzucasz
    tabletke? Wydaje mi się ze zmywarki nie masz.

    Wrzucam od razu. Tabletka rozpuszcza się dość długo i to płukanie wstępne jej nie
    szkodzi. I mam wątpliwości czy jest w ogóle. Znaczy to płukanie, woda jest przecież w
    obiegu zamkniętym i usuwana dopiero przed końcowym płukaniem.
    Wojtek