  • Data: 2015-10-22 11:23:02
    Temat: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    > Do zmywarek żeby woda w denkach kubków nie zostawała są inaczej robione kubki. Maja
    odpływ zrobiony.mam takie dwa i resztę do ręcznego mycia. W miarę zużywania podmianka
    będzie na dedykowane.

    Niestety kubków z odpływem jest zdecydowanie mniej w ofercie. Zresztą
    kubków nie kupujemy, a szybko ich przybywa przy różnych okazjach -
    prezenty od znajomych, upominki przy różnych okazjach (promocje,
    konkursy, szkolenia, pamiątki, ...). Żaden z nich nie ma odpływu.

    Nie cierpię jednak mocno z tego powodu, bo zwykle wszystko ładnie
    wysycha, a jak nie wyschnie to wystarczy przejechać po denkach
    ręcznikiem papierowym.
    Gorzej z zakamarkami w garnkach "stainless" z podwijanymi brzegami i
    uchami z zawiniętej blachy. Są denerwujące, bo nie można ich wprost do
    szafy schować, tylko trzeba odstawić na suszarkę lub kuchnię do
    obcieknięcia. Garnki są starsze od zmywarki i pewnie ją jeszcze przeżyją.