  • 1. Data: 2009-01-13 08:34:24
    Temat: akumulatory do elektronarzędzi
    Od: maciek23i <maciej.kosiarski@nospam_gmail.com>

    Witam,

    Jakiś czas temu kupiłem wkrętarkę B&D do której były dołączone 2
    akumulatory 14,4V.
    Chciałbym dokupić sobie teraz latarkę akumulatorową oraz wyrzynarkę
    innej firmy ale także na 14,4 V. Czy jeśli kupię bez akumulatorów to
    akumuklatory, które teraz posiadam będą pasować? Czy każda firma robi inne?

    Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2009-01-13 08:46:08
    Temat: Re: akumulatory do elektronarzędzi
    Od: "robert" <r...@s...pl>

> [...]
    > firmy ale także na 14,4 V. Czy jeśli kupię bez akumulatorów to
    > akumuklatory, które teraz posiadam będą pasować? Czy każda firma robi

    każda robi inne... a w dodatku sam akumulator może kosztować drożej, niż
    kompletne narzędzie...

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 3. Data: 2009-01-13 10:09:12
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "robert" <r...@s...pl> wrote:

    > każda robi inne... a w dodatku sam akumulator może kosztować drożej, niż
    > kompletne narzędzie...

    Dokładnie, proszę poszukać (np. na allegro) cen akumulatorów subc, które są
    wykorzystywane jako ogniwa w popularnych tanich wkrętarkach. Przy 18V
    wkrętarce, najtaniej znalazłem komplet ogniw za ok. 100zł, a nowa wkrętarka
    dedra, z 2 akumulatorami kosztuje ok. 98zł w castoramie.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2009-01-13 10:24:10
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > "robert" <r...@s...pl> wrote:
    > wkrętarce, najtaniej znalazłem komplet ogniw za ok. 100zł, a nowa
    > wkrętarka dedra, z 2 akumulatorami kosztuje ok. 98zł w castoramie.

    Same akumulatory (tzn. wraz z plastikową obudową)
    standardu Toya / Renner można też kupić np. w Selgrosie a ~30-50 PLN
    w zalezności od napięcia.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-01-13 10:42:31
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "JKK" <j...@i...fm> wrote:
    > Same akumulatory (tzn. wraz z plastikową obudową)
    > standardu Toya / Renner można też kupić np. w Selgrosie a ~30-50 PLN
    > w zalezności od napięcia.

    Zgadza się, ale jeśli kupować szajs po 48zł... to lepiej dopłacić 2zł i
    kupić nową szajsowatą wkrętarkę :) (Tak własnie zrobiłem w ostatni piątek z
    Dedrą).
    W casto akumulatory 18V są po 48zł/szt.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-01-13 11:40:05
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    > Zgadza się, ale jeśli kupować szajs po 48zł... to lepiej dopłacić 2zł i
    > kupić nową szajsowatą wkrętarkę :)

    Dokładnie. A czasem nawet z 2 akumulatorami w zblizonej cenie ;-)

    Pzdr

    JKK