    From: "zonda" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: areator: reczny czy sandalowy
    Date: Wed, 22 Apr 2009 16:01:11 +0200

    > tak to wygląda elektrycznym
    > http://yfrog.com/08img1412vj
    > robię tak tylko na wiosnę, chociaż zaleca się i przed zimą.
    > Uważam jednak że filc z trawy i wszystkie gałązki lepiej zebrać
    > raz - na wiosnę. Przecież cały rok jest już tylko koszenie.
    > Kabel przeszkadza ale można się przemęczyć ten jeden dzień w roku ;)

    A co w kwestii wertykulatora?
    Co jest wazniejsze - areacja, czy wertykulacja?
    Trawa jest kilkuletnia, ale czesc trawnika jest za budynkiem - od strony
    polnocnej, czyli miejsce zacienione, raczej wilgotne a co za tym idzie pojawia
    sie wszedobylski mech ktorego bardzo nie lubie.
    Na razie mech zostal przeze mnie wygrabiony, ziemia wyrownana, dzisiaj posieje
    mieszanke regenerujaca, ale mysle ze caly trawnik wymaga troche pracy. Z opisow
    mozna wywnioskowac ze warto kupic maszyne, ale teraz juz przestaje wiedziec
    ktora: areator czy wertykulator?

    zonda