eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieblat kuchenny - zabezpieczeni krawędzi łączenia blatów › Re: blat kuchenny - zabezpieczeni krawędzi łączenia blatów
    Subject: Re: blat kuchenny - zabezpieczeni krawędzi łączenia blatów
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Thu, 6 Jun 2019 12:21:17 +0200

    W dniu 2019-06-06 o 12:07, sirapacz pisze:

    > mam trzy na każde łączenie. Nie mam lemelek (nie wiem co to jest ale jak
    > rozumiem z kontekstu chodzi tu złącze pióro-wpust).

    Takie coś.
    https://i2.wp.com/narzedziadodrewna.pl/wp-content/up
    loads/2012/02/polaczenia_stolarskie_117_przyklady-5.
    jpg

    > Jak polecę rozpuszczalnikiem to nie zmyję nadruku z laminatu?

    Prawdopodobnie masz standardowy blat pokryty HPL-em. Na 100% aceton i
    podobne nie uszkodzą.

    Zanim nałożysz silikon to skręć na próbę, aby mieć pewnośc, że dasz radę
    zlicować. Jeżeli będzie problem to trzeba sobie przygotować plan B.
    Tyczki do sufitu czy też próba przeciągnięcia od spodu krętami.

    Robert