  • Data: 2016-11-01 16:38:56
    Temat: Re: budowa domu sso wykonawca
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 listopada 2016 15:03:19 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Ale w BK nie ma szpar pionowych? Też są, bo widzę u sąsiada. Jak jemu
    > przykleją na placki to też będzie hulać wiatr za ścianą.

    no wez to sobie narysuj. Jesli jest szczelina w bk to przewiew bedzie wyłącznie wtedy
    gdy drugi otwór bedzie w tym samym łączeniu po przeciwnej stronie. szanse sa znikome.

    W poroszajscie ze wzgledu na kanaly wewnatrz cegly drugi otwor moze byc gdziekolwiek
    - szanse na taki kanal sa milion razy wieksze.

    > cieplejsze, racja. Ale ja z ceramiki mam grubszą ścianę niż sąsiad z BK.

    no to co? sciana mam miec swoje zadane parametry przy jak najmniejszej grubosci (i
    cenie)

    > Te różnice nie wydają mi się znaczące. A rzeczy po prostu trzeba zrobić
    > dobrze, jak zatkanie pionowych spoin czy zalepienie styropianu na około
    > pianką, jeżeli już placki się zdarzą.

    no jasne ze trzeba sie jakos ratowac -tyle ze latwiej tych klopotow uniknac. A
    piankowanie dookola zalatwia sprawe polowicznie. Gniazdo w piwnicy moze byc wlotem,
    potem strumien powietrza leci pod styropianem i wylatuje na pietrze.
    Powiedzmy ze taka strata przy typowym domu to mize i nie problem - ale gdyby ktos
    chcial budowac energooszczenie to tak sie nie uda.

    b.