    Subject: Re: cd...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: pilocik <p...@t...pl>
    Date: Mon, 11 Jun 2018 22:30:41 +0200

    > Może dzwonisz do zboka "sprzedaż", a powinieneś "dystrybucja"?
    > Ja jak napisałem sprostowanie bo wpisali adres z błędami to potem
    > mi żywy człowiek co ma maila i telefon odpisał.
    > Upierdliwie pytać kto się zajmuje przyłączeniami i mają podać namiary,
    > co to kuwa znaczy że nie mają dostępu?
    >
    > L.

    Uwierz mi, że próbowałem już chyba wszystkiego co możliwe.
    Na chwilę obecną sprawa wygląda tak: podjechałem do punktu E-operatora,
    okazało się, że mogę porozmawiać tylko z jedyną obecną osobą, której
    głównym zadaniem jest przekierowywanie wszystkiego i wszystkich na
    stronę lub do z-boków ;)
    Jednak na skutek mego marudzenia (chyba miał mnie dość) udało mi się
    uzyskać dwa numery telefonow, ponoć do działu, który to obrabia.
    Naiwnie liczyłem, że to pozwoli nawiązać jakiś kontakt.
    niestety pomimo wielu, wielu prób przez kilka dni efekt żaden. albo
    numer zajęty, albo nikt nie odbiera.Na wysłanego maila brak odpowiedzi (
    mam tylko potwierdzenie, że ktoś go otworzył), na formularz kontaktowy
    ze strony również zero odzewu.
    pióra normalnie opadają i nóż się w kieszeni otwiera :(

    Pozdrawiam

    ps. na ostatniej fakturze znalazłem błąd, odczyty, kwoty i zużycie jest
    prawidłowe ale zapis "Ilość zużytej energii elektrycznej w okresie
    ostatnich 12 miesięcy: XXXX " jest zawyżona dwukrotnie - czepiać się ?
    A może poczekać na rozwiązanie podłączenia PV?