eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • X-Received: by 2002:aca:d448:: with SMTP id l69-v6mr725576oig.0.1528753761050; Mon,
    11 Jun 2018 14:49:21 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:d448:: with SMTP id l69-v6mr725576oig.0.1528753761050; Mon,
    11 Jun 2018 14:49:21 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader5.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!u78-v6no3574664itb.0!news-out.googl
    e.com!c20-v6ni3976itc.0!nntp.google.com!d7-v6no983627itj.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 11 Jun 2018 14:49:20 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5b1edbe3$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.40.46.134;
    posting-account=RyglkAoAAAB_8qFUgjoyOinuRh6gvWcX
    NNTP-Posting-Host: 94.40.46.134
    References: <5afdbf44$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b16a9ea$0$617$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5b16eadc$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5b19278d$0$625$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5b1edbe3$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: cd...
    From: Lisciasty <l...@p...pl>
    Injection-Date: Mon, 11 Jun 2018 21:49:21 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3320
    X-Received-Body-CRC: 124628027
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:541844
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 22:30:29 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
    > niestety pomimo wielu, wielu prób przez kilka dni efekt żaden. albo
    > numer zajęty, albo nikt nie odbiera.Na wysłanego maila brak odpowiedzi (
    > mam tylko potwierdzenie, że ktoś go otworzył), na formularz kontaktowy
    > ze strony również zero odzewu.
    > pióra normalnie opadają i nóż się w kieszeni otwiera :(

    Ale patologia, nie sądziłem, że coś bardziej syfiastego niż Enea
    może istnieć, ale chyba wygląda na to, że się myliłem.
    A w Enei naprawdę jest dramat, w mojej dziurze nikt nic nie wie,
    wszystko spychają na oddział wojewódzki, gdzie nie ma nawet
    żywego dostępu do biura, wszystko na gębę albo maila. Fakt
    że odpisują, to dla nich na plus. Ale baby w moim oddziale
    nie kumają nawet tego, że jako prosument muszę mieć umowę kompleksową,
    musiałem im to tłumaczyć, masakra jakaś...

    > ps. na ostatniej fakturze znalazłem błąd, odczyty, kwoty i zużycie jest
    > prawidłowe ale zapis "Ilość zużytej energii elektrycznej w okresie
    > ostatnich 12 miesięcy: XXXX " jest zawyżona dwukrotnie - czepiać się ?
    > A może poczekać na rozwiązanie podłączenia PV?

    Nie mam pojęcia, ale czy to wpływa na rachunek, czy to jakaś tam
    tabelka obok? Bo jak każą płacić 2x to ja bym reklamował od razu...

    L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1