  • Data: 2022-05-19 12:44:01
    Temat: Re: cena węgla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 19 maja 2022 o 07:04:01 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    osla-marza-downstream-pkn-orlen

    cimy-na-stacjach-rekordowe-marze-orlen-nadrabial-str
    ate-na-kontraktach-co2/nelfs3b
    > To wiem, ale piszemy o ogrzewaniu. Czemu węgiel jest po 2,5-3kPLN za tonę?
    >
    > TG
    Jest w takiej cenie bo podali że jakieś przez nich policzone przeciętne wynagrodzenie
    to prawie 7 tysięcy. Weź się do pracy zarob 12 żona dychę i będziesz srał na węgiel
    po 2 tysiace za tonę.