    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 25 Mar 2017 07:43:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: cena ziemi
    From: Bolko <s...@g...com>

    W dniu sobota, 25 marca 2017 11:50:17 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    raczej niebudowlana bo wąska i długaśna.
    Czyli pi*oko 3x tyle.

    > Chce sprzedać.
    > Działka jest relatywnie nie daleko od mediów (jakieś 300-400m od wody i prądu) ale
    raczej nie nadaje sie do budowy bo jest cienka i długaśna.

    > Nie chodzi mi tu o to aby ktos mi powiedział na grupie ile ona może kosztować tylko
    raczej jak sie takie wycenia albo kto może wycenić. To ja se pójde do ludka aby mi
    wycenił.

    > Tylko zupełnie nie wiem jak sie do tego zabrać.
    > Bo arimr/gus podaje swoje ceny, allegro swoje a ludki obok podają swoje. A rozrzut
    jest solidny...
    > Między 7kpln a 28kpln...

    Idź do banku BZWBK albo PKO (tylko nie pamietam którego) i poproś
    że chcesz wziąść pozyczke pod hipoteke tej działki.
    Przyślą ci rzeczoznawce majątkowego który ci wyceni tą działkę.
    Za wycenę zapłaci bank :)
    Ewentualnie sam zatrudnij takiego gościa.
    Ma dostęp do rzeczywistych cen transakcyjnych w Twojej okolicy
    A nie tych z ogłoszenia.
    Cena miedzy 200 a 500 zł