  • 11. Data: 2012-02-21 09:34:44
    Temat: Re: chinśkie rury sa tanei i dobre :)
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 21 Lut, 10:30, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dlatego ja mam w wężach ogrodowych złączki metalowe, w sam raz warto mieć w
    > wodzie na ogród maksymalne ciśnienie.

    Metalowe tez wywalalo bo kupilem :-) Powaznie - takie solidne mosiezne
    zlaczki z metalowymi kuleczkami. Kosztowaly chyba 20 pln / sztuka. W
    karcherze mialem taki maly plastikowy przezroczysty filtr na wejsciu
    wody - przy jednym myciu eksplodowal od cisnienia :-) Normalnie mialem
    7bar, moze czasami bywalo wiecej... ;) Wyjscie na ogrod mam przed
    reduktorem ale bede musial zamontowac drugi reduktor na ogrod,
    ograniczajac cisnienie do tych 5-6 bar max :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 12. Data: 2012-02-21 13:01:18
    Temat: Re: chin?kie rury sa tanei i dobre :)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > Metalowe tez wywalalo bo kupilem :-) Powaznie - takie solidne mosiezne
    > zlaczki z metalowymi kuleczkami. Kosztowaly chyba 20 pln / sztuka.

    jest jeszcze sprawa wężów... musza być solidne

    (ciśneiniowe od spycharki) :)

  • 13. Data: 2012-02-21 13:16:24
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 21 Lut, 14:01, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jest jeszcze sprawa wężów... musza być solidne
    >
    > (ciśneiniowe od spycharki)  :)

    To racja - moj byl tani marketowy. Ale to nic nie zmienia bo to
    zlaczka ze zlaczka sie rozlaczaly (szybkozlaczki), a nie waz ze
    zlaczka :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 14. Data: 2012-02-21 13:30:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > To racja - moj byl tani marketowy. Ale to nic nie zmienia bo to
    > zlaczka ze zlaczka sie rozlaczaly (szybkozlaczki), a nie waz ze
    > zlaczka :)

    aaa to ciekawe :)

  • 15. Data: 2012-02-21 13:44:06
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > aaa to ciekawe :)

    A wiecie, ze pilka nozna jest gra zespolowa?

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2012-02-21 13:45:50
    Od: "mr2" <m...@u...gg>

    jakie srednice zostaly zastosowane?

  • 17. Data: 2012-02-21 13:55:03
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 21 Lut, 14:45, "mr2" <m...@u...gg> wrote:
    > jakie srednice zostaly zastosowane?

    Ja do dzisiaj nie mam wyprowadzonej odnogi do ogrodu. Mam ja
    wyciagnieta i zakonczona zaworem ale jeszcze w domu. Jak kiedys bede
    robil instalacje nawadniania etc to sobie ja wyciagne. Poki co mam
    tylko kranik 1/2' przy tarasie pociagniety na cienkim PEXie 16-tce (ok
    10mb). Taki sam kranik mam tez w garazu. Do obu podlaczalem szlaucha
    ogrodowego 3/4' 20mb. Probowalem z 5 rodzai zlaczek plastikowych, w
    koncu kupilem najdrozsze jakie znalazlem - mosiezne, grube, ciezkie,
    solidne, z metalowymi kuleczkami jak w lozyskach. I dalej to samo -
    puszczaja, ciekna, katastrofa :-) Potem w koncu przejrzalem,
    sprawdzilem cisnienie i bylo lekko powyzej 7 bar. Zamontowalem
    reduktor, zmniejszylem do 4bar i jest OK - nawet najtansze marketowe
    plastiki nie puszczaja :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 18. Data: 2012-02-21 16:05:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > A wiecie, ze pilka nozna jest gra zespolowa?

    no co ty gadasz za bzdury...

  • 19. Data: 2012-02-21 18:23:08
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Właśnie wymieniłem u kolegi rure alupex metrix mająca tak ok 5 -6 lat
    > rura pracowałą na ciepłej wodzie (CWU).
    > Rura wygląda jakby miała 100 lat.

    Cóż, widziałem zwykłe US-Metrix jak się po czasie zachowywały, lekko
    wystarczyło nagiąć i strzelały w drzazgi, takie to kruche było.
    Na szczęście to "cudo" tylko w marketach jest.
    A, i nie chinskie tylko US :)

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2012-02-21 19:37:30