    From: "Panslavista" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: cieknÄ?ca lodĂłwka gorenje
    Date: Sun, 19 Sep 2010 19:14:47 +0200

    "Sierp" <s...@n...netgrr> wrote in message
    news:i75c73$t1c$1@ochlapek.sierp.net...

    > Widocznie wiesz lepiej czy mam szczelne uszczelki czy nie
    > I nie mowie, ze z nikąd - w końcu otwieram lodówkę czasem, czasem coś
    > nawet wkładam czy wyjmuję

    Widzisz młocie, nie czytasz instrukcji i manuali do sprzętu, bo byś
    wiedział.
    Jeżeli ma autoodszranianie to takie otwieranie drzwi nawet częstsze niż
    twoje nie powinno przelać zbiornika z tyłu twojej chłodziarki podgrzewanego
    od agregatu w celu szybkiego parowania. Trzeba sprawdzić uszczelkę i ustawić
    drzwi - być może wystarczy regulacja. Włożyć do środka mocną latarkę i
    obejrzeć czy gdzieś po zamknięciu chłodziarki nie przenika światło z
    wewnątrz. Drugie sprawdzenie może polegać na zamknięciu drzwi (klapy) i
    próbie otwarcia - jeżeli otworzą się lekko - komora nie jest szczelnie
    zamknięta - tamtędy uciekają złotówki liczone licznikiem energii
    elektrycznej, no chyba, ze masz gazową lodówkę albo na inny nośnik energii.