  • Data: 2018-01-21 13:16:10
    Temat: Re: ciepła woda obiegowa
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-20 o 16:50, Budyń pisze:
> [...]
    zawory zwrotne na każdej gałęzi, bo inaczej pobieranie wody będzie odwracało
    przebiegi w obiegówce i zassysało chłodniejszą.

    > czy będzie to zalezy wyłącznie od spadkow ciśnienia - trzebaby to policzyć kiedy
    sie obieg nie odwróci - albo dac zawory zwrotne.
    Ale po co?

    > fizycznie tak nie mogę - będzie jeden centralny układ do produkcji ciepłej wody - i
    z niego odejdzie zasilanie na dwa lokale
    No to napakujesz liczników w 3 d..py

    > zmierzę uzywając dwóch liczników, jeden od cyrkulacji, drugi od cyrkulacji+odbiór
    Życzę powodzenia ale kiepsko to widzę w użyciu.

    --
    Pozdr
    Janusz