  • 11. Data: 2012-08-31 12:13:33
    Temat: Re: co dalej z tarasem
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Aug 2012 02:06:04 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Zabezpieczenie przed woda ok ale tylko po to aby woda nizej nie przeciekała

    Naprawde nie slyszales u uszkadzaniu betonu przez mrozy i roztopy?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-08-31 12:53:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 sierpnia 2012 12:05:34 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Naprawde nie slyszales u uszkadzaniu betonu przez mrozy i roztopy?

    Może i słyszałem. Ale od lat obserwuję fundamenty ogrodzeń, krawezniki, kostke
    betonowa, mosty, budynki w stanie surowym itp.
    I wszystko to jakoś po zimie sie nie rozlatuje.

  • 13. Data: 2012-08-31 22:07:12
    Od: ToMasz <a...@p...fm>

    W dniu 31.08.2012 09:07, quent pisze:

    > Taras od góry będę smarował na pewno jakimś Dietermanem/Weberem aby
    > beton nie nasiąkał wodą. Zrobię to w październiku.
    ja mam kawałek betonu, wspólny, ale tylko ja go użytkuje. jakoś po
    taniości go chciałem zabezpieczyć i wylałem na niego żywice
    chemoutwardzalną. Cena farby, więc straty wielkiej niema, ale tam gdzie
    mocno przesiąknęła- trzyma, tam gdzie słabo, poodpadały placki betonu.
    Myślałem że jak kajaki są wodoodporne to beton też będzie :)

    ToMasz