  • 1. Data: 2012-08-30 14:31:41
    Temat: Czym wygladzic beton?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Zrobilem sobie w zeszlym roku schodki betonowe w ogrodzie. Planowalem czyms
    okleic, wiec nie robilem gladzi / zacierania. Teraz sie okazalo, ze
    oklejania nie bedzie. Czym to wyrownac? Zwykla zaprawa cementowa chyba juz
    nie chwyci, nie?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-08-30 17:24:32
    Temat: Re: Czym wygladzic beton?
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    Może coś z serii Sika Repair?
    Ja używałem Sika Repair-30 F, produkt IMO bardzo dobry, ale niestety drogi.

    RobertP.

  • 3. Data: 2012-09-08 21:25:11
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 14:23:27 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    >
    > okleic, wiec nie robilem gladzi / zacierania. Teraz sie okazalo, ze
    >
    > oklejania nie bedzie. Czym to wyrownac? Zwykla zaprawa cementowa chyba juz

    Do tego sluza szpachle do betonu.