  • 1. Data: 2012-08-30 11:21:20
    Temat: cos z tym fantem zrobic ?
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Witam
    "Fachowcy" przy budowie naroznikow kamiennych nie dali dylatacji miedzy
    zaprawa/kamieniem a styro, dodatkowo zrobili za maly fundament pod te
    narozniki co po zimie zaskutkowalo tym co widac na fotkach:
    http://misiek.switch.pl/sciana_1.jpg
    http://misiek.switch.pl/sciana_2.jpg
    udalo mi sie troche podkopac i wylac glebsze fundamenty pod te narozniki.
    Pytanie czym wypelnic te ubytki w styro , zeby bylo to w miare elastyczne ?
    Zwykly kej nic nie daje bo pęka. Na szczescie jeszcze nie ma tynku mozna
    sie pobawic.

  • 2. Data: 2012-08-30 14:09:48
    Temat: Re: cos z tym fantem zrobic ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    slonko wrote:
> [...]
    > narozniki. Pytanie czym wypelnic te ubytki w styro , zeby bylo to w
    > miare elastyczne ? Zwykly kej nic nie daje bo pęka. Na szczescie

    no jeśli cały czas bardziej pęka to nic nie robić ze szczeliną bo to nic nie
    da.

    jak przestanie pękac to zapsikac pianką i zalepić klejem.

  • 3. Data: 2012-08-30 18:04:17
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > no jeśli cały czas bardziej pęka to nic nie robić ze szczeliną bo to nic
    > nie da.
    >
    > jak przestanie pękac to zapsikac pianką i zalepić klejem.

    Ale Marku przypatrz się :-) Siatka jest w głębi, a tynk na zewnątrz.
    Przyłożyli siatkę i przeciskali klej przez oczka :-)
    Siatka ma zbroić od zewnątrz, a nie być izolacją od muru :-)
    To całe jest do zerwania :-)

  • 4. Data: 2012-08-31 11:03:20
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 30.08.2012 14:09, Marek Dyjor pisze:

    > no jeśli cały czas bardziej pęka to nic nie robić ze szczeliną bo to nic
    > nie da.
    >
    > jak przestanie pękac to zapsikac pianką i zalepić klejem.

    pekac teraz juz nie powinno (bedzie wiadomo po nas. zimie)
    ale gdyby zechcialo to szukam pomyslu czym elastycznym i odpornym na
    warunki wypelnic szczeline po odcieciu zaprawy i siatki od slupkow

  • 5. Data: 2012-08-31 12:34:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    W dniu 30.08.2012 14:09, Marek Dyjor pisze:
    > szukam pomyslu czym elastycznym i odpornym na warunki wypelnic szczeline
    > po odcieciu zaprawy i siatki od slupkow

    Może tym?
    http://www.mega-market.com.pl/19-sikaflex-11fc.html