eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domco ile lat wymiana sprzętu typu lodówka kuchenka zmywarka? › Re: co ile lat wymiana sprzętu typu lodówka kuchenka zmywarka?
    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: co ile lat wymiana sprzętu typu lodówka kuchenka zmywarka?
    Date: Fri, 05 Feb 2010 08:30:02 +0100

    Aabacus napisał(a):
    > Kolega chce mi sprzedać lodówkę (2006) kuchenkę (2004) i zmywarkę
    > (2004) Czy to wogole ma sens? Obiło mi się o uszy że co 5 lat należy
    > tego typu sprzęyt wymienić. Dziękuję ze sugestie.
    > Adam
    Dziwne pytanie.
    Spotkałeś się z tym że ludzie wymieniają agd co pięć lat?
    A kolega wymienia z tytułu pięcioletniej pracy, czy dla tego
    że np. zmienia meble i z ogólnego remontu?

    Jak sprzęt jest sprawny i zadbany, używa sie go tak długo
    jak sie chce, skąd u Ciebie ten pięcioletni okres?
    Meble tez wymieniasz co pięć lat?
    Moja teściowa lodówkę używała 20 lat :) Choć widziałem u
    kogoś lodówkę kilku letnią w takim stanie że nadawała sie
    tylko na śmietnik, a nie do odsprzedaży.
    --
    Krzysiek