  • Data: 2020-03-25 19:11:57
    Temat: Re: co na ścianę w chłodnej kotłowni?
    Od: Pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2020 o 08:45, lleeoo pisze:
> [...]
    na przetwory, wino, piwo) bo nie będzie tam ogrzewania.

    > Na wuja ci tam płytki na ścianach?

    żeby było czysto i ładnie ?

    Na upartego zrób fartuch z
    > płytek przy zlewie, resztę pomaluj farbą dedykowaną do kuchni i
    > łazienek łatwiej będzie przetrzeć szmatką.
    > Też się nad tym u siebie zastanawiałem ale oprócz szafy
    > hydraulicznej i rekuperatora nie mam nic w tej pseudo kotłowni
    > czy raczej maszynowni więc u mnie poszła żywica epoksydowa na
    > posadzkę i farba zmywalna na ściany i sufit.

    założyłem u siebie jedne z tańszych płytek marketowych, chociaż to było
    moje pierwsze doświadczenie z ich kładzeniem to wyszło na tyle nieźle że
    dostałem od małżonki pozwolenie i wszystkie kolejne płytki w domu
    położyłem sam :)
    nie licząc pracy to kwotowo mniej niż dobra farba, nie wymaga
    odświeżania jak farba
    przy farbie ważna jest faktura ściany, jak dasz farbę na tynk to masz
    kurzo-pyło-łapkę, chyba że najpierw gładź i na to farba, no ale wtedy to
    dopiero opłacasię płytka - takie jest moje zdanie, po paru latach
    mieszkania wiem że to był dobry pomysł